Hanna Czacharowska szefem działu Social Media w 24/7Communication
Do zespołu 24/7Communication dołączyła Hanna Czacharowska, obejmując stanowisko Head of Social Media.
Czacharowska w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za nadzór i opracowywanie strategii marek w Social Media oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanej komunikacji w ramach obsługi klientów agencji. 24/7Communication rozwija tym samym kompetencje działu Social Media, który obecnie liczy 10 osób – social media managerów, content managerów oraz media plannerów.
Hanna Czacharowska wcześniej związana była z agencją LiquidThread działającą w ramach The Publicis Media Group (dawniej Starcom), gdzie planowała i realizowała kampanie digitalowe dla marek z portfolio Lorenz i Bahlsen oraz Makro, Statoil. Doświadczenie zdobywała też w Danone, gdzie odpowiadała za działania digital dla projektu Mały Głód, a także wspierała inne marki z portfolio producenta. Czacharowska pracowała także w Alior Banku w departamencie Polityki Kredytowej, Narzędzi i MIS.