24/7Communication jako pierwsza agencja PR została członkiem IAB Polska

Informacja Prasowa - 31.08.2017
268

24/7Communication jako pierwsza agencja PR została członkiem IAB Polska

24/7Communication dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Działanie to jest jednym z elementów strategicznego kierunku rozwoju agencji.

„Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza agencja PR w Polsce przystąpiliśmy do IAB Polska. – mówi Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication – Dla nas największą wartością z dołączenia do Związku Pracodawców Branży Internetowej jest możliwość wymiany doświadczeń oraz dzielenia się wiedzą z innymi podmiotami, które wpływają na dalszą profesjonalizację zarządzania działaniami PR online. Choć tradycyjne media relations to nadal podstawowe i kluczowe pole działalności 24/7Communication, z każdym kolejnym rokiem to internet staje się coraz istotniejszą platformą realizacji celów komunikacyjnych. Dlatego też agencje PR muszą się reorganizować – aby móc dostarczyć content, który sprosta współczesnym potrzebom. Wstąpienie naszej agencji do IAB Polska tylko potwierdza kierunek, w którym od lat systematycznie się rozwijamy. Niezmiernie ważne jest, aby stale poszukiwać nowych kanałów komunikacji, które są wiarygodne i mają szansę trafić do odpowiedniej grupy odbiorców”.

24/7Communication to agencja oferująca usługi z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktu, zarządzania kryzysem, prowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnych, CSR, public affairs i komunikacji wewnętrznej. W 2017 r. agencja otworzyła także własne studio produkcyjne 24/7Studio, które odpowiada m.in. za produkcję video, kreację, copywriting, content publishing, realizację stron internetowych, aplikacji mobilnych oraz innych rozwiązań z zakresu digital czy poszerzonej rzeczywistości.

IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta

edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe, realizuje badania rynku online. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Krajowej Izby Gospodarczej.

Comments

comments

268
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...