24/7Communication gościło partnerów globalnej sieci PROI

Redakcja PR - 20.10.2016
205

Paweł Lipiec z 24/7Communication o spotkaniu partnerów globalnej sieci PROI w Warszawie

Agencja 24/7Communication była gospodarzem odbywającego się w dniach 13-14 października międzynarodowego spotkania partnerów globalnej sieci PROI. O czym dyskutowano?

Do Warszawy przybyło aż 70 przedstawicieli wiodących agencji z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, którzy podczas dedykowanych warsztatów oraz paneli tematycznych dzielą się wzajemnym doświadczeniem, praktyką i najciekawszymi case’ami.

Temat, który w moich oczach wybił się na pierwszy plan to zmiana podejścia do PR-u. Dziś PR to co raz częściej opowieść marki, jej historia i dużo więcej niż kontakty z mediami. A przecież nadal cała branża jest postrzegana przez pryzmat takich właśnie działań, które są jedynie częścią codziennej pracy. Osobiście cieszę się, że sporo było tematów związanych z mediami społecznościowymi, mobilem oraz tym jak zmienia się całe otoczenie naszych klientów oraz adresatów komunikacji PR – komentuje w rozmowie z publicrelations.pl Paweł Lipiec, Head of Social Media w 24/7Communiction.

Bardzo się cieszę, że miałem okazję posłuchać Bartka Pucka, który mówił o tym jak kluczowy jest mobile w dzisiejszej komunikacji. W sytuacji kiedy większość młodych konsumentów komunikuje się głównie przez urządzenia mobilne trudno nie dostrzegać, że komunikacja między ludźmi drastycznie się zmienia. Tu dostaliśmy nie tylko obraz zmian ale też twarde liczby na poparcie przedstawianych faktów – dodaje Paweł Lipiec.

PROI to założona w 1970 roku największa międzynarodowa organizacja zrzeszająca 90 niezależnych agencji PR z całego świata, które łącznie obsługują ponad tysiące Klientów na całym świecie i ponad  6000 konsultantów.

Polskim Partnerem PROI jest Agencja 27/7Communication, która, w ramach projektów regionalnych szczególnie blisko współpracuje z agencjami ze Środkowo-Wschodniej Europy (Czechy, Słowacja, Austria, kraje bałtyckie oraz Węgry).

Comments

comments

205
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...