21 procent czterolatków w Anglii posiada swój tablet – Jak młodzi ludzie korzystają z technologii [RAPORT]

Redakcja PR - 06.12.2017
122

21 procent czterolatków w Anglii posiada swój tablet - Jak młodzi ludzie korzystają z technologii [RAPORT]

Według raportu Children’s and Parent’s Media Use and Attitudes report, sporządzony przez Ofcom, 21 procent czterolatków w Anglii posiada swój tablet.

W raporcie poświęcono głównie uwagę młodemu pokoleniu Brytyjczyków oraz jak owe generacje posługują się najnowszymi nowinkami technologicznymi.

W raporcie ujęto cztery grupy wiekowe: 3-4 lat, 5-7 lat, 8-11 lat oraz 12-15 lat.

Grupa wiekowa 3-4 lat:

Aż 21 procent 3-4 latków posiada swój tablet, 1 procent posiada własny telefon. Najmłodsza grupa wiekowa bardzo dużo czasu poświęca na oglądanie telewizji- 96 procent z nich spędza piętnaście godzin tygodniowo przed ekranem odbiorników.

40 procent z nich poświecą sześć godzin tygodniowo na gry wideo, 53 procent gra osiem godzin tygodniowo. Znaczna większość najmłodszych Brytyjczyków korzysta za internetu- 71 procent.

Grupa wiekowa 5-7 lat:

5 procent tej grupy posiada swój smartfon, a 35 procent ma tablet.

Brytyjczycy w tym wieku spędzają mnóstwo czasu przed ekranami telewizyjnymi. 95 procent z nich poświęca na to 13 i pół godziny tygodniowo.

66 procent spędza siedem i pół godziny na granie, a 79 procent dziewięć godzin w tygodniu.

71 procent regularnie ogląda kanały na YouTube.

3 procent posiada konto na portalach społecznościowych.

Grupa wiekowa 8-11 lat:

39 procent osób w tym przedziale wiekowym posiada smartfona, a 52 procent tablet.

95 procent ogląda telewizję czternaście godzin tygodniowo.

81 procent spędza na graniu dziesięć godzin tygodniowo. 94 procent zaś spędza w sieci trzynaście i pół godziny tygodniowo.

81 procent dzieci ogląda programy na YouTube, z czego 23 procent głównie ogląda pranki.

23 procent posiada konta na portalach społecznościowych.

Grupa wiekowa 12-15 lat:

83 procent nastolatków posiada telefon, a tablet 55 procent.

91 procent z nich ogląda telewizje średnio czternaście i pół godziny tygodniowo.

77 procent gra przez dwanaście godzin w skali tygodnia.

Prawie wszyscy w tej kategorii wiekowej, bo aż 99 procent spędza w sieci dwadzieścia jeden godzin tygodniowo w sieci.

90 procent ogląda programy na YouTube, a 74 procent posiada konta w socialmediach.

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...