2018 w agencji Public Dialog

Jerzy Ciszewski - 20.12.2018
20

2018 w agencji Public Dialog

Poprosiliśmy Pana Pawła Bylickiego z agencji Public Dialog o krótkie podsumowanie tego co działo się w jego firmie w roku ubiegłym:

Paweł Bylicki CEO Public Dialog

Rok 2018 zdecydowanie oceniam pozytywnie jeśli chodzi o rozwój agencji, a także całej branży. Udało nam się poszerzyć zespół, a także utrzymać strategicznych klientów, rozwijając portfolio o nowe firmy. Na rynku czuć zdecydowanie wzrosty jeśli chodzi o wydatki firm na usługi PR, co potwierdzają praktycznie wszystkie międzynarodowe raporty. Rynek się profesjonalizuje i klienci rozumieją, że za dobry serwis, kompetentny zespół po prostu trzeba zapłacić. Coraz częściej też wyceny w oparciu o stawki godzinowe są akceptowane i dobrze odbierane. Najwięcej zapytań w 2018 roku otrzymywaliśmy z zakresie kampanii zintegrowanych, wprowadzenia produktów
i usług na rynek oraz komunikacji korporacyjnej.

Skupiamy się obecnie na umacnianiu naszej sieci IPRN w regionie CEE, pozyskując nowe agencje partnerskie. Cel mamy jasny 50 członków w 2019 roku. W przyszłym roku także organizujemy Annual Global Meeting pierwszy raz w 23 letniej historii sieci w Warszawie.

Od początku istnienia Public Dialog bardzo zależy nam na edukacji i rozwoju naszych pracowników, ale również rynku, dzieląc się wiedzą. Stąd raporty jakie wydajemy, konferencje jakie organizujemy, czy bliska współpraca z kilkoma wyższym uczelniami jak Uniwersytet Warszawski, Collegium Civitas czy SWPS. Kontynuując ten strategiczny kierunek dla firmy, w tym roku wydaliśmy książkę „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To monografia, która m.in. pokazuje, że komunikacja korporacyjna jest wyższą i bardziej efektywną formą zarządzania komunikacją w dużych organizacjach niż tradycyjne public relations. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że pojawiły się nowe formy, nowe kanały wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim dlatego, że jest coraz większa potrzeba integracji przekazu budującego obraz firmy. Konieczne jest zarządzanie komunikacją na wszystkich poziomach, tak by organizacja mówiła jednym głosem, miała całościowy, spójny przekaz, pozycjonujący markę w umysłach konsumentów.

Piąty rok z rzędu nasze projekty zdobywają uznane i cenione międzynarodowe nagrody. W tym roku m.in. w kategoriach social media czy „Most innovative campaign in approach and tools”. Napawa nas wielką dumą fakt, że
za jedną z realizacji zdobyliśmy Grand Prix w Eventiada IPRA Golden World Awards jednym z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tej edycji napłynęło kilkaset zgłoszeń z 14 krajów.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...