20 lat polskich przedsiębiorców na eBay

Redakcja PR - 22.10.2018
165

Jak platforma wspiera biznes w Polsce

Jesienią br. świętujemy 20 lat polskich przedsiębiorców na eBay. Zaledwie 3 lata po uruchomieniu platformy oraz 8 lat przed pojawieniem się polskiej odsłony serwisu swój sklep internetowy zarejestrował pierwszy Polski sprzedawca. Od tamtej pory platforma dużo się zmieniła oraz wprowadziła szereg udogodnień dla przedsiębiorców. Dziś, jak wynika z wewnętrznych danych eBay, polscy sprzedawcy mają możliwość dotarcia do 175 milionów kupujących na całym świecie oraz eksportują swoje produkty średnio aż do 28 krajów, w czym zdecydowanie przebijają Niemców wysyłających średnio do 14 państw.

„Jesteśmy dumni, że możemy łączyć sprzedawców na całym świecie i obserwować, jak we współpracy z eBay rozwijają swój biznes. Chcemy realnie wspierać przedsiębiorców, dlatego do ich dyspozycji oddajemy kolejne udogodnienia. Sukces naszych sprzedawców jest i zawsze był największym sukcesem całej firmy” – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.

 

 

Potencjał eksportowy siłą eBay

· Ponad 33% – odsetek polskich przedsiębiorców, którzy rozsyłają swoje produkty na 4 lub więcej kontynentów

· Najważniejsze rynki zbytu dla Polski – Niemcy, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Francja

· Najczęściej eksportowane dobra przez Polaków – części motoryzacyjne, meble i artykuły wyposażenia wnętrz, produkty typu hand-made

Udogodnienia dla polskich przedsiębiorców

Do tej pory platforma ogłosiła szereg nowych funkcjonalności dla sprzedawców w Polsce w ramach rozwoju portalu. Najnowsze usprawnienia to wersja mobilna platformy w języku polskim, szybsze dostawy z Chin dzięki usłudze SpeedPAK oraz wsparcie sprzedaży poprzez możliwość przystąpienia do programu partnerskiego opartego o mechanikę marketingu afiliacyjnego. Wśród innych funkcjonalności znalazło się m.in. zniesienie opłaty za wystawienie przedmiotów na eBay.pl czy umożliwienie udziału w programie „Okazje”, który pozwala na wystawianie limitowanych ofert z darmową dostawą objętych rabatami od 20 do nawet 90 procent. W grudniu zeszłego roku eBay rozpoczął współpracę z Shoplo, czyli platformą, na której sprzedawcy mogą koordynować sprzedaż w wielu kanałach jednocześnie, a w styczniu br. uruchomił tzw. „Strefę sprzedawcy”.

Comments

comments

165
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...