2 nagrody Clio Sports Awards dla kampanii „Betclic Foodball”  

Informacja Prasowa - 29.11.2023
191

Srebrne nagrody w tegorocznej edycji Clio Sports Awards, jednego z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów kreatywnych

Projekt został doceniony w dwóch kategoriach: Fan Engagement i Experiential.

Clio Sports Awards to konkurs zapoczątkowany w 2014 roku, wyróżniający najlepsze projekty w reklamie i marketingu sportowym na całym świecie.

Kampania „Foodball” toczyła się w lutym 2023. Zbieg okoliczności sprawił, że jeden z najważniejszych meczów 1/8 finału Ligi Mistrzów odbywał się 14 lutego 2023 r. – w Walentynki. W efekcie, kibice na całym świecie zostali zmuszeni do wyboru pomiędzy piłką nożną a swoimi partnerami. Betclic postanowił przeciwstawić się przeciwnościom losu i wykorzystał to jako okazję do nawiązania bliskiej relacji z użytkownikami. Bukmacher zorganizował wyjątkową kolację dla wybranych użytkowników i ich partnerów, gdzie podawano dania pokazujące przebieg meczu PSG kontra Bayern „na żywo”.

Kampanię zrealizowały we współpracy z Betclic agencja kreatywna 180heartbeats + JUNG V. MATT i agencja public relations K+PR.

Srebro na Clio Sports Awards to nie pierwsza nagroda przyznana za tę kampanię. Wcześniej projekt zostały wyróżniony również mieczem KTR. Nominowany jest również w konkursie Złotych Spinaczy.

Comments

comments

191
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...