Srebrne nagrody w tegorocznej edycji Clio Sports Awards, jednego z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów kreatywnych
Projekt został doceniony w dwóch kategoriach: Fan Engagement i Experiential.
Clio Sports Awards to konkurs zapoczątkowany w 2014 roku, wyróżniający najlepsze projekty w reklamie i marketingu sportowym na całym świecie.
Kampania „Foodball” toczyła się w lutym 2023. Zbieg okoliczności sprawił, że jeden z najważniejszych meczów 1/8 finału Ligi Mistrzów odbywał się 14 lutego 2023 r. – w Walentynki. W efekcie, kibice na całym świecie zostali zmuszeni do wyboru pomiędzy piłką nożną a swoimi partnerami. Betclic postanowił przeciwstawić się przeciwnościom losu i wykorzystał to jako okazję do nawiązania bliskiej relacji z użytkownikami. Bukmacher zorganizował wyjątkową kolację dla wybranych użytkowników i ich partnerów, gdzie podawano dania pokazujące przebieg meczu PSG kontra Bayern „na żywo”.
Kampanię zrealizowały we współpracy z Betclic agencja kreatywna 180heartbeats + JUNG V. MATT i agencja public relations K+PR.
Srebro na Clio Sports Awards to nie pierwsza nagroda przyznana za tę kampanię. Wcześniej projekt zostały wyróżniony również mieczem KTR. Nominowany jest również w konkursie Złotych Spinaczy.
Comments
