19 Południk ze spotem dla marki Stovit
19 Południk ze spotem dla marki Stovit
Stovit wprowadza na rynek dżemy w różnych wariantach smakowych, z wizerunkiem pszczółki Mayi. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk.
Dżemy Stovit Maya to produkty z dodatkiem naturalnego miodu, o gładkiej konsystencji, dedykowane przede wszystkim dzieciom. Nie zawierają sztucznych aromatów ani barwników i są bez konserwantów. Spot ma na celu wzbudzać zainteresowanie nowościami w portfolio marki zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, przywołując wesołe konotacje związane z przygodami Pszczółki Mayi.
LINK DO SPOTU:
https://vimeo.com/568331237Spot będzie emitowany w serwisie YouTube, a także w skróconym formacie w telewizjach internetowych.
Współpraca z marką Stovit została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego. W ramach podpisanej, bezterminowej umowy o współpracy, agencja 19 Południk odpowiada także za realizację innych projektów, m.in. wspierała markę w organizacji konkursu z okazji Dnia Dziecka – odpowiadając za kwestie formalno-prawne oraz materiały graficzne.