180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia client service i social media 

Informacja Prasowa - 28.04.2020
225

180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia client service i social media 

180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia client service i social media

Katarzyna Czarnecka-Iwińska została account director w dziale client service agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Natomiast Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media.

Dla Katarzyny Czarneckiej, która z marketingiem związana jest od 10 lat, jest to powrót do agencji (pracowała w niej latach 2013-2014). Teraz będzie koordynowała projekty, które agencja przygotowuje dla Google i innogy. Wcześniej doświadczenie zdobywała w DDB Warszawa i K2. Ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta – dla marek z branży gastronomicznej i FMCG. Koordynowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagen czy McDonald’s. Współtworzyła rebranding i ofertę sieci restauracji Salad Story oraz nową markę Wrap Me! należącą do tej sieci. Z wykształcenia historyczka sztuki, przed rozpoczęciem kariery w marketingu była m.in. kuratorką i koordynatorką projektów artystycznych. W wolnych chwilach nadal śledzi rynek sztuki współczesnej.

Adriannie Kosmali w 180 powierzono dbanie o komunikację w social media marek Huawei i Tymbark. Przygodę z komunikacją w SoMe rozpoczęła 4 lata temu. Doświadczenie zdobywała w agencjach Społem oraz Liquid Thread. Pracowała dla The Coca-Cola Company (Sprite, Kinley, AdeZ i Fanta), Dr. Oetker, czy Laboratoria Medyczne Synevo. Współtworzyła m.in. komunikację w ramach kampanii Sprite “I love you hater”, w trakcie której zorganizowano pierwsze e-gamingowe zawody dla kobiet w Polsce. W wolnym czasie trenuje crossfit.

Dział client service 180heartbeats liczy obecnie 8, a social mediów – 5 osób. Client service zarządza Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji, a social media Dawid Kaźmierczak, social & PR director.

KCzarneckaIwinska.JPGimage116.jpg

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji – to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Burger King, Google, Nike, Dakea, Husqvarna, NC+, Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records. 180heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 12 lat zdobyła ponad 280 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, D&AD, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie kompetencji zespołu oraz współpraca nad międzynarodowymi projektami. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...