180heartbeats + JUNG V MATT przeprowadziła cyfrową transformację szwajcarskiej marki Reka 

Informacja Prasowa - 27.08.2020
166

180heartbeats + JUNG V MATT przeprowadziła cyfrową transformację szwajcarskiej marki Reka 

180heartbeats + JUNG V MATT przeprowadziła cyfrową transformację szwajcarskiej marki Reka. Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT we współpracy z JvM Tech w Zurychu przeprowadziła cyfrową transformację Reka, szwajcarskiego lidera branży turystycznej.

Reka.ch to w Szwajcarii numer jeden jeśli chodzi o organizację wakacji czy czas wolny. Zrzesza około 500 najważniejszych szwajcarskich firm, m.in: ABB, AXA, Credit Suisse, Swiss Post, Swiss Commercial Association, Novartis, Raiffeisen, Roche, SBB, Swiss National Bank, Swatch Group, Swiss Life, Syngenta, UBS. Należą do niej także najpopularniejsze ośrodki wypoczynkowe czy hotele znane turystom na całym świecie.

Reka.ch powierzyła agencjom 180heartbeats + JUNG v MATT i JvM Tech największe digitalowe przedsięwzięcie w swojej blisko stuletniej historii. Projekt zakładał digital rebranding strony Reka.ch, która jest głównym kanałem komunikacji marki oraz cyfryzację procesów: online onboardingu i marketingu usług. W ramach prac zintegrowano dotychczas rozproszone systemy w jeden wspierający sprzedaż i obsługę klienta. Tym samym połączono dwa główne kanały biznesowe: Reka-Geld (służy do obsługi potrzeb podróżujących i prezentacji oferty dedykowanych metod płatności klienta) oraz Reka-Ferien (dedykowany wypoczynkowi i usługom związanym z obiektami turystycznymi). Dzięki temu usprawniono i uproszczono obsługę klientów, którymi są zarówno użytkownicy indywidualni, pracodawcy jak i usługodawcy. Dodano do tego także rozwiązania pozwalające kalkulować i wyszukiwać oferty oraz prezentujące usługodawców. Obecnie trwają jeszcze prace nad kolejnymi innowacjami m.in. rozszerzenie funkcjonalności mapy-katalogu Reka Guide, pozwalającego na łatwe wyszukiwanie informacji przez klientów indywidualnych.

– Prace nad stroną Reka.ch obejmowały także współpracę z wieloma dostawcami realizującymi równocześnie przebudowę innych usług klienta – wyjaśnia Adrian Jaskulski, technology project manager w 180heartbeats + JUNG V MATT. – Wymagały dobrej komunikacji i organizacji na poziomie developmentu poszczególnych usług składowych, które były integrowane w ramach nowo powstającej platformy. Był to również pierwszy tak duży projekt technologiczny klienta. Wymagał więc sporo wysiłku w wielu obszarach komunikacji i organizacji, a także wdrożenia nowych narzędzi i przekonania klienta do zwinnego workflow, charakterystycznego dla projektów technologicznych i który jest standardem w naszym zespole – dodaje.

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...