180heartbeats + JUNG v MATT pomaga szwajcarskiej marce Bündnerfleisch zaangażować konsumentów

Jerzy Ciszewski - 14.01.2019
243

180heartbeats + JUNG v MATT pomaga szwajcarskiej marce Bündnerfleisch zaangażować konsumentów

180heartbeats + JUNG v MATT pomaga szwajcarskiej marce Bündnerfleisch zaangażować konsumentów

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, we współpracy z JvM/Limmat w Zurychu, przygotowała dla szwajcarskiej marki Bündnerfleisch nową platformę komunikacji z konsumentami.

Bündnerfleisch to wysokobiałkowe przekąski z suszonej wołowiny. Producent, firma Verband Bündner Fleischfabrikanten VBF, kieruje je do aktywnych mężczyzn i kobiet w wieku 25-45 lat, którym zależy na wyborze przekąsek z wysoką ilością białka i niskim poziomem tłuszczu. Zalety przekąsek wyeksponowano na opakowaniach produktów, które przedstawiają osoby uprawiające bieganie, jogę i trening siłowy.

Uruchamiając komunikację “Energia od najlepszych” firmie zależało na poszerzeniu grupy docelowej i większym zaangażowaniu dotychczasowych konsumentów. W tym celu wymyślono akcję samplingową, którą komunikowano przez specjalnie dedykowaną stronę. Umieszczono na niej trzy humorystyczne wideo, które zachęcały konsumentów do podjęcia sportowego wyzwania: ćwiczenia siłowego, oddechowego i biegu. Wszystko z duchem czasu i przymrużeniem oka – czyli bez rozstawania się ze smartfonem, który na przykład w jednym z ćwiczeń służy jako ciężarek. Po to by zweryfikować wykonanie ćwiczenia, 180 przygotowała serwis internetowy, do którego opracowała prototypy wykorzystujące funkcjonalności smartfonów bazujące na czujnikach i mechanizmach takich jak żyroskop, akcelerometr i pomiar dźwięku. Dzięki temu konsumenci chcąc wziąć w udział w wyzwaniu, nie musieli pobierać dedykowanej aplikacji ani informować o wykonaniu ćwiczenia (np. przesłać zdjęcia czy wideo). Wystarczy, że mieli telefon przy sobie, a wykorzystana technologia zarejestrowała ich ruchy i dźwięk. Wypełniali jedynie prosty formularz adresowy, a następnie otrzymywali pakiet przekąsek Bündnerfleisch do wypróbowania.

Comments

comments

243
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...