180heartbeats + Jung v Matt autorką cyfrowego kumpla do grilla dla Szwajcarów

Informacja Prasowa - 22.07.2019
131

180heartbeats + Jung v Matt autorką cyfrowego kumpla do grilla dla Szwajcarów

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała apkę Grill-Buddy dla grillitarian. Z jej pomocą Migros, największa sieć w Szwajcarii chce dotrzeć do miłośników dań z rusztu i zachęcić ich do grillowania i rozmów na ten temat.

Nieważne czy wegetarian czy mięsożerców – wszystkich łączy miłość do grilla, a każde przyjęcie na w ogrodzie, może łączyć indywidualne zasady i różne gusta. A Szwajcarzy jak Polacy lubią grillować. Mając smartfon w kieszeni spodni, w apce, która jest sercem kampanii znajdą wskazówki, przepisy i inspiracje. Mogą też korzystać z party plannera, który pozwala planować co kupić na barbecue, rozbudowany timer, który podpowie jak długo grillować, wziąć udział quizach z nagrodami. Przez cały sezon grillowy, content jest rozwijany i uzupełniany co tydzień – zmienia się bieżąca tematyka, wideo, część tekstów, grafik. Promowane są inne treści, przepisy i produkty pasujące do tematyki.

Aplikację internetową 180 przygotowała, zgodnie z najnowszymi trendami, w technologii PWA (Progressive Web Application). Jest dostępna w wersji zarówno na urządzenia stacjonarne jak i smartfony, co pozwala korzystać z niej właściwie bez ograniczeń. Strony z przepisami są dostępne w mgnieniu oka – wczytywanie jest skrócone do minimum dzięki zastosowaniu technologii Google AMP.

Link do wideo kampanii:

 https://www.youtube.com/watch?v=f7mlVNUv6kg

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...