string(117) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/08/27655054805_2e30334be9_k-1200x500.jpg');"
string(91) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/08/27655054805_2e30334be9_k-1200x500.jpg"
Których słów pozbyć się z profilu na LinkedInie?
LinkedIn to jeden z najbardziej liczących się serwisów, z punktu widzenia pracowników i pracodawców. Dlatego tak ważne jest, by unikać na nim błędów, które z miejsca mogą być poczytane jako rażące i zdyskredytować nasza kandydaturę na wymarzone stanowisko pracy.
Aby twój profil nie zaginął w tłumie innych, postaraj się wyeliminować następujące słowa i zwroty:
- Przywództwo
- Zmotywowany
- Twórczy
- Pełen entuzjazmu
- Odpowiedzialny
- Pasjonat/pasjonatka
- Strategiczny
- Sukcesywnie
- Kreatywny
- Organizacja
- Dedykowane
- Szerokie doświadczenie
- Cierpliwy
- Innowacyjny
- Analityczny
Jak najlepiej wyrzucić te słowa?
- Pokaż, że umiesz, a nie tylko o tym mówisz. Zamiast rozpisywać się na temat swoich cech przywódczych, podaj przykład działania. Przykładowo, w rubryce „doświadczenie” możesz umieścić informację o kierowaniu 10-osobowych zespołem lub koordynacji eventu na kilka tysięcy uczestników.
- Uruchom wyobraźnię. Nie pisz o swojej kreatywności, udowodnij ją poprzez budowę swojego profilu. Zastosuj nietypowe rozwiązania, dzięki którym pokażesz, że jesteś kreatywny/a. Ta sama zasada dotyczy wszystkich nadużywanych słów – pzrekuj je w konkrety – doświadczenia, projekty, a nawet hobby. Nie spodziewaj się, że ktoś uwierzy na słowo w twoje analityczne umiejętności, jeśli nie będą poparte żadnym przykładem.
- Dziel się informacjami i komunikuj z innymi. Co z tego, że napiszesz o swojej pasji, jeśli nawet nie udzielasz się w grupach dyskusyjnych? Na Linkedine są grupy przeznaczone dla niemal każdej profesji, branży czy pasjonatów danego hobby. Dzięki swojej aktywności w takich grupach, najlepiej udowodnisz swoje kompetencje komunikacyjne.
- Spróbuj użyć synonimu. Zamiast pisać o sobie „twórczy”, wystarczy, że użyjesz słowa „nieszablonowy” czy „pełen energii”. prawda, że brzmi nieco inaczej? Unikaj też kalek z języka angielskiego – szczególnie rażą takie określenia jak „dedykowany” czy „innowacyjny”.
Autor: Melinda Lathrop
Tłumaczenie: Justyna Dąbrowska
Tekst ukazał się w serwisie PRdaily.com.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...