15 lat razem w Unii Europejskiej – kampania PFN

Informacja Prasowa - 01.05.2019
117

15 lat razem w Unii Europejskiej - kampania PFN

wspólna data, wspólna historia, wspólna przyszłość

15 lat razem w Unii Europejskiej

Polska Fundacja Narodowa w ramach kampanii wizerunkowej „15 lat razem w Unii Europejskiej” kieruje spoty do 9 państw członkowskich, z którymi 15 lat temu Polska wstąpiła do Unii Europejskiej.

 Z okazji 15-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej w środę 1 maja rusza międzynarodowa kampania wizerunkowa Polskiej Fundacji Narodowej w mediach społecznościowych. Kampania skierowana jest do obywateli krajów członkowskich Unii Europejskiej, z którymi Polska 15 lat temu wyruszyła we wspólną podróż budowania europejskiej wspólnoty. Odbiorcami spotów są Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Malta, Słowacja, Słowenia, Węgry i Cypr.

Kampania stanowi formę uczczenia przez Polskę 15-letniego wkładu w rozwój europejskiej rodziny, ale też przypomina o wartościach, jakie stały się podstawą dla uczestnictwa w ogromnym i ważnym projekcie, jakim jest Unia Europejska, a więc przede wszystkim o wzajemnym szacunku, symbolicznie ujętym przez dzieci będące bohaterami spotów: – Próbujemy się wszyscy razem dogadywać, bawić się i nikogo nie odstawiać na bok  – mówi jedna z dziewczynek w spocie.

 Polska Fundacja Narodowa chce w ten sposób podziękować wszystkim 9 krajom za 15 wspólnych lat razem w Unii Europejskiej. Kampania jest formą reakcji na jedną z najważniejszych dat w historii Polski i krajów, do których kieruje spoty. Jest to też jasna deklaracja tożsama z wolą Polaków, że jesteśmy zakorzenieni w Europie i chcemy nieustająco we wspólnocie europejskiej trwać.

Spoty zostały przygotowane  w profesjonalnym studio z udziałem dzieci z Polski. Formuła każdego z nich to kilka prostych pytań i szczere, często zabawne i zaskakujące odpowiedzi najmłodszych. Do każdego z państw skierowany jest oddzielny spot, w którym dzieci wypowiadają się o poszczególnych krajach. To pokazanie, że te wspólne lata pozwoliły nam się lepiej poznać, że dużo o sobie wiemy. To także ukłon w ich stronę i forma świętowania.

1 maja 2004 roku był jednym z najważniejszych dni w historii nie tylko naszego kraju, ale także i 9 innych państw, z którymi wspólnie weszliśmy do Unii Europejskiej. Jest to doskonała okazja aby opowiedzieć o tej ważnej dacie w naszej wspólnej historii. Poprzez udział dzieci w spocie chcieliśmy zagwarantować jego lekkość, naturalność oraz pozytywny odbiór w każdym z krajów – mówi Robert Lubański, wiceprezes Polskiej Fundacji Narodowej.

Kampania potrwa trzy dni, a spoty ukażą się na kanałach społecznościowych Polskiej Fundacji Narodowej.

Czechy à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231504857014789/

Estonia à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231507707014504/

Litwa à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231510743680867/

Łotwa à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231513257013949/

Malta à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231514793680462/

Słowenia à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231518403680101/

Słowacja à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231521680346440/

Węgry à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231527593679182/

Polska à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231556210342987/

Cypr à https://www.facebook.com/617580021740612/posts/1231619933669948/

Comments

comments

117
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...