15. Kongres Public Relations i Komunikacji pod hasłem „PRowiec = Wielozadaniowiec”

Informacja Prasowa - 19.08.2019
216

15. Kongres Public Relations i Komunikacji pod hasłem "PRowiec = Wielozadaniowiec"

Digital, social media, podcasty, influncerzy … możliwości dla PR-owca jest więcej niż kiedykolwiek! Nowe ścieżki komunikacji, nieprzewidywalne kryzysy, ewoluujący krajobraz biznesowy zmieniają oblicze PRu, zmieniają charakter Twojej pracy!

Masz wrażenie, że jako PR-owiec jesteś osobą od zadań specjalnych i łączysz wiele ról w Twojej organizacji? HR, marketing, employer branding, media … nie ulega wątpliwości: PRowiec = Wielozadaniowiec!

Dlatego podczas Kongresu Public Relations i Komunikacji nauczymy Cię nie tylko jak wykorzystać nowe kanały i narzędzia, ale także zdobędziesz wiedzę interdyscyplinarną. Zaangażuj się w udział w wydarzeniu i:

  • Odkryj, jak wykorzystać cyfrowe kanały, influencerów czy podcasty w budowaniu wizerunku Twojej marki
  • Naucz się unikać błędów komunikacyjnych i skutecznie buduj strategię, która trafia do wszystkich
  • Poznaj nowe narzędzia i metody dotarcia do Twojego odbiorcy
  • Zwiększ efektywność Twoich komunikatów w mediach
  • Zainspiruj się najciekawszymi kampaniami PR 2019 (Cannes, Złote Spinacze, Golden Drum, The Clio Awards, Effie Awards, KTR)

#2 dni intensywnej wiedzy #17 praktycznych prelekcji #15 inspirujących case studies #Kilkunastu znakomitych ekspertów #Setka zaangażowanych uczestników #Nieskończeniewiele ról PR-owca

To wszystko już w październiku podczas 15. edycji Kongresu! Łączymy liderów PR i komunikacji z wiodących na polskim rynku marek, zapewniamy możliwość nawiązania kontaktów i zdobycia wiedzy, która pozwoli Tobie PR-owcu zostać skutecznym strategiem komunikacji!

Męskie Granie, PKN Orlen, Warta, IKEA, innogy, Goodyear, Greenpeace, McDonald’s, CEDC, Famur, NEUCA, Zawodowcy i Ty! Twoja obecność w gronie tych ekspertów jest obowiązkowa!

Więcej informacji można znaleźć pod tym linkiem: 15. Kongres Public Relations i Komunikacji 

 

 

Comments

comments

216
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...