11. Forum Marketingu Zintegrowanego

Informacja Prasowa - 28.10.2019
113

11. Forum Marketingu Zintegrowanego

AI, click frouds, marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy
i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu – o tym wszystkim na kultowej konferencji w Warszawie 5 i 6 listopada podczas 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. 

Również będzie możliwość dowiedzieć się o zwycięskich casach wykorzystujących nowoczesne technologie w marketingu zintegrowanym oraz aktualnych trendach społecznych, biznesowych i ekonomicznych wpływających na pracę marketera.

Poznacie od podszewki nagrodzone projekty OLX, IKEA, PepsiCo, Nestle, Amica
a HTC Europe, Res Publica, Yosh.AI i VMS Media opowiedzą o zastosowaniu sztucznej inteligencji i mixed reality w marketingu oraz o walce marketerów z botami. Gościem specjalnym będzie Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna Avon, która pracowała wcześniej jako Dyrektor Generalna w Coca-Cola Poland Services.
Ponad 20 lat związana była również z Procter & Gamble.

Forum współtworzą IKEA, OLX, PepsiCo, HTC, Res Publica, Poczta Polska, Media People, Avon, Nestle, Nielsen, Prografix, Danfoss Poland, Feno, Garden of Words, Albedo Marketing, H2h.tech, CPX Group, CEDC International, Yosh.Al, Unique One, Content House, Artegence, 180heartbeats + Jung v Matt.

Więcej informacji pod tym linkiem.

 

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...