100. numer „Wysokich Obcasów Extra” w sprzedaży od 24 września br.

Informacja Prasowa - 23.09.2020
128

100. numer „Wysokich Obcasów Extra” w sprzedaży od 24 września br.

100. numer „Wysokich Obcasów Extra” w sprzedaży od 24 września br.

W jakim stylu będziemy żyć za kilka lat? Dlaczego wyglądamy końca świata? Jak pogodzić potrzebę bliskości z koniecznością dystansu fizycznego? W 100. numerze „Wysokich Obcasów Extra” dominować będą pytania dotyczące zmian w nadchodzącej przyszłości. Z okazji jubileuszu redakcja podsumuje też 10 lat istnienia magazynu, przekazując czytelniczkom i czytelnikom wyjątkowy prezent – 100 dni bezpłatnego dostępu do serwisu Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl, zachęcając do udziału w urodzinowym konkursie z wyjątkowymi nagrodami. Miesięcznik pojawi się w punktach sprzedaży prasy już jutro, 24 września br. i będzie dostępny również z dwoma dodatkami do wyboru – książką bądź kosmetykiem.

Niczego w życiu nie należy się bać. Należy to tylko zrozumieć – mawiała noblistka Maria Skłodowska-Curie, jedna z bohaterek „Wysokich Obcasów Extra”, które – świętując jubileusz – przypomną 100 najbardziej inspirujących, myśli jakie znalazły się na stronach magazynu od początku jego istnienia.

Bohaterką okładki 100. numeru jest Venus z Milo z obrazu Sandra Botticelliego – symbol piękna, który inspiruje redakcję magazynu w rozmowach o sztuce, muzyce, książkach, przyrodzie i ludziach. Bohaterką wydania jest natomiast aktorka Anna Mucha, z którą redaktor naczelna magazynu Ewa Wieczorek rozmawia po 10 latach o zmianach, jakie przez ten czas nastąpiły w jej życiu.

Na łamach październikowego wydania czytelnicy znajdą publikacje poświęcone rozważaniom o przyszłości – jak bardzo kwarantanna i COVID-19 zmienią nasze przyzwyczajenia i jak już teraz dystans wywołany pandemią wpływa na modę, architekturę czy nastroje społeczne. Temat ten będzie dominował m.in. w rozmowie Violetty Szostak z filozofem Piotrem Augustyniakiem. Oprócz tego w numerze miesięcznika pojawi się więcej niezwykłych rozmów, w tym m.in. wywiad Michała Nogasia z małżeństwem pisarzy Agnetą Pleijel i Maciejem Zarembą Bielawskim o rzeczach, których normalnie nie mówi się ludziom; wywiad Mai Staniszewskiej z Janem Holubkiem – reżyserem filmu „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”, długo wyczekiwanej produkcji, która właśnie trafiła do kin.

Na łamach magazynu ukażą się również rekomendacje nowości książkowych, filmowych czy muzycznych na październik, artykuły i wywiady dotyczące psychologii, zdrowia, designu czy lingwistyki oraz przegląd trendów w modzie na sezon jesień/zima 2020.

W ramach prezentu na 100. wydanie magazynu redakcja przygotowała dla czytelniczek i czytelników wyjątkowy prezent – 100 dni bezpłatnego dostępu do serwisu Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.pl. Zespół miesięcznika ogłosi też urodzinowy konkurs – za oryginalne życzenia z okazji wydania 100. numeru będzie można wygrać prezent do wyboru (m.in. Instax Mini Liplay, voucher na pobyt w SPA czy biżuterię – pełna lista prezentów znajduje się tutaj). Redakcja nagrodzi najbardziej kreatywne zgłoszenia – wysyłać je można do 20 października br. poprzez stronę Wysokieobcasy.pl/konkurs100woe, gdzie znajduje się również regulamin zabawy.

Październikowy, 100. numer „Wysokich Obcasów Extra” pojawi się w punktach sprzedaży prasy 24 września br. w cenie 9,99 zł. Wydanie będzie dostępne także z dwoma prezentami do wyboru – książkami od Wydawnictwa Rebis w cenie 9,98 zł bądź kosmetykiem – płynem micelarnym do demakijażu od Aloesove w cenie 9,97 zł.

Magazyn można zamawiać również na Prenumerata24.pl z bezpłatną dostawą na wskazany adres albo czytać w formie cyfrowej – na Publio.pl bądź pobrać w aplikacji „Wysokie Obcasy Extra”.

Najnowsze wydanie miesięcznika dostępne jest też w ramach wyjątkowej oferty rocznej prenumeraty – od 24 września do 22 października br. 12 numerów czasopisma można zakupić w cenie 111 zł, otrzymując dodatkowo zestaw do domowej pielęgnacji włosów BIOVAX Botanic oraz książkę Demi Moore „Intymnie. Moje wspomnienia” Wydawnictwa Agora. Szczegółowe informacje tutaj.

Nowy numer „Wysokich Obcasów Extra” promowany jest w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki). Działania reklamowe przygotował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.

Comments

comments

128
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...