100 dziennikarzy vs. PR. Czego oczekują media?

Informacja Prasowa - 11.04.2025
15

Na czym zależy dziennikarzom piszącym o nowych technologiach, biznesie i marketingu?

Jakie informacje prasowe najchętniej publikują? Czy korzystają z materiałów wideo i komentarzy ekspertów? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przynosi badanie przeprowadzone przez zespół PR agencji WEC Communication.

W badaniu wzięło udział ponad stu przedstawicieli mediów, którzy podzielili się swoimi opiniami i oczekiwaniami na temat:
  • przygotowania i dystrybucji informacji prasowych
  • atrakcyjności dodatkowych materiałów redakcyjnych
  • budowania relacji między dziennikarzami i agencjami PR
Informacja prasowa_badanie.jpg
Agencja WEC Communication sprawdzała m.in., kiedy najlepiej wysyłać komunikaty prasowe, jakie urządzenia chcą testować dziennikarze i w jaki sposób reagują na follow-upy. Zdobyte informacje wydane zostały w formie ebooka, w którym – oprócz statystyk i danych liczbowych – znalazły się również wypowiedzi ekspertów i dziennikarzy.
Swoją wiedzą podzielili się przedstawiciele firm Acer i FixitInstytutu Monitorowania Mediów oraz redakcji magazynu Sprawny Marketing. Ich głos wniósł dodatkową perspektywę oraz praktyczne wskazówki, które mogą ułatwić pokonywanie wyzwań stojących przed mediami i ekspertami zajmującymi się komunikacją.
POBIERZ EBOOK
Wnioski płynące z naszego studium podkreślają znaczenie głębszego zrozumienia oczekiwań dziennikarzy, pozwalającego agencjom na budowanie relacji opartych na zaufaniu i współpracy, a także przynoszących korzyści obu stronom medialnego świata. Jako specjaliści w dziedzinie komunikacji powinniśmy prowadzić nasze działania tak, aby wspierały redakcje w dostarczaniu jakościowych treści. W realizacji tego celu pomóc może wiedza, jaką udało nam się zdobyć w ramach prowadzonego przez nas badania. Z dumą przekazujemy ją w Państwa ręce – komentuje Katarzyna Pilawa, Communications Manager w WEC Communication.
E-book jest dostępny do pobrania całkowicie za darmo. Więcej wniosków z badania oraz praktycznych wskazówek dotyczących współpracy z mediami znaleźć można również na kanałach social media WEC Communication – na InstagramieFacebooku i LinkedIn.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...