Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę Programową Związku

Informacja Prasowa - 02.03.2017
184

Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę Programową Związku

1 marca 2017 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Związku Firm Public Relations. W trakcie Zgromadzenia wybrano nową Radę Związku na kadencję 2017 – 2019. W wyniku tajnego głosowania do składu Rady ZFPR weszli:

Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu oraz rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku. Kadencja Rady ZFPR trwa 2 lata.

Comments

comments

184
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...