Zmiany personalne w pionie Czasopisma Agory

Informacja Prasowa - 27.10.2016
10

W listopadzie zmieni się struktura organizacyjna pionu Czasopisma Agory

Od 1 listopada 2016 r. zmieni się struktura organizacyjna pionu Czasopisma Agory: Joanna Garbaczewska pokieruje działem sprzedaży, a wydawcą wszystkich tytułów czasopismowych Agory zostanie Piotr Hendel.

Dyrektorem pionu Czasopisma Agory pozostaje Katarzyna Kolanowska, a jej dotychczasowa zastępczyni Joanna Garbaczewska pokieruje dodatkowo działem sprzedaży. Wydawcą wszystkich tytułów czasopismowych Agory zostanie Piotr Hendel, dotychczas wydawca grupy tytułów budowlano-wnętrzarskich.

Agnieszka Rożewska, wydawca grupy tytułów lifestyle’owych („Avanti”, „Logo”, „Kuchnia”, „Dziecko”, „Pogoda na życie”) zdecydowała się odejść z Agory, aby podjąć nowe wyzwania poza strukturami firmy.

Joanna Garbaczewska pracę w Agorze rozpoczęła we wrześniu 1993 r. jako handlowiec w warszawskim oddziale „Gazety Wyborczej”. Od stycznia 2003 r. pełniła rolę specjalisty do spraw promocji i rozwoju oferty ogłoszeniowej. W styczniu 2009 r. objęła stanowisko kierownika regionalnego w pionie prasy bezpłatnej , a we wrześniu 2009 r. – stanowisko dyrektora sprzedaży bezpośredniej prasy bezpłatnej w Agorze. W okresie od maja 2012 r. do grudnia 2013 r. pełniła funkcję dyrektora sprzedaży pionu prasy bezpłatnej. Przez ostatnie dwa lata pełniła rolę wydawcy „Metrocafe.pl” oraz zastępcy dyrektor wydawniczej pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

Piotr Hendel pracę w Agorze rozpoczął w 2005 r. w dziale agencyjnym, gdzie współpracował z domami mediowymi. Następnie przez kilka lat był ekspertem branżowym i współpracował bezpośrednio z klientami motoryzacyjnymi. Od 2013 r. kierował zespołem sprzedaży czasopism budowlano-wnętrzarskich znajdujących się w portfolio Agory, a od lipca 2015 r. był także ich wydawcą.

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...