Zmiany na stanowisku Dyrektora Reklamy w Grupie Marquard Media Polska

Informacja Prasowa - 30.09.2016
272

Rozdzielenie obszaru reklamy i marketingu w Grupie Marquard Media Polska

Z dniem 1 października zostaną dokonane zmiany w zakresie rozdzielenia obszaru reklamy i marketingu w Grupie Marquard Media Polska, składającej się z firm Marquard Media Polska, Hearst Marquard Publishing oraz spółki Papilot.

Julita Ziółkowska, dotychczasowa Dyrektor Reklamy i Marketingu odchodzi z Grupy Marquard z końcem września. Zastąpią ją Ewa Kozłowska, która obejmie stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marta Komańska, która obejmie stanowisko Dyrektora ds. Marketingu. Tym ruchem Grupa Marquard Media Polska chce wzmocnić swoją działalność w obydwu tych obszarach.

Ewa Kozłowska ma 18-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio pracowała jako Commercial Director w Gremi Bussiness Communication, wydawcy min. Rzeczpospolitej i Gazety Parkiet. Wcześniej zarządzała Biurem Reklamy w Wydawnictwie Bauer. Pracowała także w Agorze oraz Edipresse Polska, gdzie pełniła funkcje kierownicze. Doskonale zna rynek reklamowy klientów bezpośrednich, jak i domów mediowych. Jest magistrem Politologii i Nauk Społecznych. Ukończyła także Centrum Dziennikarstwa w Warszawie oraz Marketing Internetowy na SGH.

Marta Komańska jest managerem z 20-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i relacji konsumenckich. Pracowała w branży kosmetycznej (Coty, Gillette), telekomunikacyjnej i biżuteryjnej. Jest przedsiębiorczym kreatorem, budującym silne marki. W swojej dotychczasowej karierze pełniła funkcje zarządcze zarówno w korporacjach międzynarodowych, jak i małych przedsiębiorstwach. Jest absolwentką Poligrafii Politechniki Warszawskiej i studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego.

Cieszę się, że do naszej grupy dołączą dwie nowe, silne osoby – mówi Iwona Kossmann, Prezes Zarządu Grupy. Ten ruch pozwoli wzmocnić naszą obecność na dynamicznie zmieniającym się rynku. Znajomość zasad prowadzenia własnych firm w połączeniu z doświadczeniem nabytym w dużych i średnich korporacjach jest bardzo istotnym czynnikiem. Wierzę, że obydwu Paniom uda się sprostać wyzwaniom rynku i dalej tworzyć z sukcesem przyszłość naszej Grupy. Jednocześnie chcę wyrazić wdzięczność Julicie Ziółkowskiej, która podjęła decyzje o swoim odejściu, za wykonanie świetnej pracy – mówi Iwona Kossmann.

Grupa Marquard Media Polska publikuje wśród wielu wiodących magazynów premium takie tytuły jak Harpers’s Bazaar, Cosmopolitan, Joy, Shape, Esquire, Playboy oraz Jamie. Prowadzi także serwisy internetowe takie jak Kozaczek, Milionkobiet.pl, jak również inne portale w ramach spółki Papilot.

Comments

comments

272
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...