ZM Henryk Kania partnerem piłkarskich Mistrzostw Polski i Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka

Informacja Prasowa - 24.04.2017
43

ZM Henryk Kania partnerem piłkarskich Mistrzostw Polski i Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka

ZM Henryk Kania S.A. – zostały partnerem piłkarskich Mistrzostw Polski i Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka organizowanych przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial“. Imprezy odbędą się w Warszawie odpowiednio 29 kwietnia oraz 15 i 16 lipca. 

Ok. 400 zawodników zmierzy się w VIII Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka. Z roku na rok impreza jest coraz bardziej popularna nie tylko wśród samych zawodników, ale także wśród obserwatorów.

W tym roku do grona partnerów dołączyły ZM Henryk Kania S.A. Firma będzie wspierać także lipcowe Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka, które rozegrane zostaną na stadionie warszawskiej Legii. Sponsorami obu imprez są m.in. Continental Opony Polska, Biedronka oraz kanał telewizyjny Disney XD, a patronami medialnymi TVP Sport i Polska Agencja Prasowa. Obie tegoroczne imprezy mają patronat Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz PZPN.

To największy w Polsce turniej dla dzieci z domów dziecka. Dzieciaki czekają na niego przez cały rok i ostro trenują, żeby się jak najlepiej zaprezentować. Ci, którzy już u nas byli, zachęcają do treningów młodszych – mówi Sylwester Trześniewski, prezes Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”. – Trenerzy i opiekunowie się śmieją, że nie ma takiej możliwości, żeby ich podopiecznie nie stawili się na Mistrzostwach – dla dzieciaków to obok Gwiazdki i Dnia Dziecka kolejne wielkie święto.

Bardzo podoba nam się inicjatywa Stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” i chętnie włączyliśmy się w pomoc przy organizacji obu wydarzeń. Zadbamy o pożywne i energetyczne przekąski dla młodych zawodników oraz ich trenerów, a dla najlepszego strzelca każdej z imprez ufundowaliśmy specjalne nagrody – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Comments

comments

43
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...