Zespół Solski Burson-Marsteller rośnie

Informacja Prasowa - 23.09.2016
248

Jakub Jarosz w Solski Burson-Marsteller. Trzy osoby, które dotychczas były na stażu podjęły pracę etatową

Szybkiemu rozwojowi działalności Solski Burson-Marsteller i jego awansom w branżowych rankingach towarzyszy systematyczne powiększanie zespołu – obecnie agencja liczy 38 osób. Odbywa się to zarówno w wyniku zewnętrznych procesów rekrutacyjnych, jak i przyjmowania na etat osób, które były dotychczas na stażu, a teraz ukończyły studia.

Do Solski Burson-Marsteller dołączył na stanowisku Senior Associate w Corporate Communications & Public Affairs Practice Jakub Jarosz.

Jakub ma blisko 7-letnie doświadczenie w profesjonalnej działalności komunikacyjnej. Przed przejściem do Solski BM przez 6 lat pracował w agencji Glaubicz Garwolińska Consultants, gdzie był kolejno junior account managerem, account managerem, account directorem i Head of B2B Communications, a ostatnio – członkiem zarządu. Współpracował z wieloma znanymi firmami takimi jak Thales, Mitsubishi Hitachi PSE, Bombardier BA, Enkev Polska, Veolia, Verbatim, Ruckus Wireless, Drogerie Natura, Watson Marlow, Open Cloud czy Vision Solutions. W 2009 r. odbył kilkumiesięczny staż w sieciowej agencji reklamowej Lowe Ativism w Lizbonie. Jakub jest absolwentem Politologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Pracę etatową w Solski BM podjęły także trzy osoby, które w tym roku ukończyły studia wyższe, a dotychczas były w agencji na stażu.

Do zespołu Corporate Communications & Public Affairs Practice dołączyła na stanowisku Associate Monika Leszczyńska. Z branżą PR związana jest od 4 lat. Do Solski BM dołączyła we wrześniu 2013 r. jako stażystka, następnie awansowała na stanowisko Client Executive, kolejno – Associate. W czerwcu br. ukończyła studia magisterskie na kierunku Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie uczestniczy w pracy dla takich klientów, jak Airbus, Lufthansa, Amadeus, Warimpex, czy Egipski Urząd Turystyki.

Pracę etatową podjęła na stanowisku Client Executive Zofia Trzcińska. Staż w Solski BM rozpoczęła w czerwcu 2014 r., a obecne stanowisko sprawuje od lipca 2015 r. W kwietniu br. ukończyła studia magisterskie na kierunku Psychologia społeczna (specjalizacja z psychologii marketingu politycznego) na Uniwersytecie SWPS. Obecnie wspiera działy Brand i Corporate Communications & Public Affairs, uczestnicząc w pracach dla takich klientów jak Roca, Raytheon, czy Dell EMC.

Pracę etatową podjęła także Joanna Łuka. Do zespołu Solski BM dołączyła w październiku 2015 r., a latem br. ukończyła studia magisterskie na kierunku Europeistyka (w specjalności funduszy Unii Europejskiej) na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie jako Client Executive wspiera działy Corporate Communications & Public Affairs, współpracując z takimi klientami jak Airbus, Lufthansa czy Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...