YouTube ogłosił ranking najlepszych polskich reklam. Wśród nich: Play, WOŚP, Lego

Redakcja PR - 01.03.2017
207

Ranking YouTube'a najlepszych reklam z Polski

YouTube ogłosił ranking najlepszych kreacji reklamowych z Polski ze stycznia tego roku. Na czele zestawienia znalazł się się spot Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrealizowany z udziałem znanego vlogera Człowieka Wargi (Macieja Dąbrowskiego). 

Miniteledysk stworzony przez Macieja Dąbrowskiego (kanał „z Dupy„) został doceniony przez Youtube. Spot został przygotowany z okazji 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dla marki Play. Wzięli w nim udział m.in. Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej), Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński (twarze kampanii Play), Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster), duet Szparagi, gamerzy: Blowek, JDabrowsky, Izak, twórca animowanych vlogów Drollercaster. Film został doceniony za formę i przesłanie – muzyka łączy ludzi w różnym wieku, ponad podziałami. Na YouTube teledysk obejrzano ponad 3 miliony razy.

YouTube docenił również  inne kreacje marki Play dla WOŚP: „Nakręć z nami 25. Finał WOŚP!” oraz „25. Finał WOŚP – Dziękujemy!”. Oba filmy przygotowała agencja Grandes Kochonos. 

Miejsce czwarte w rankingu zdobył teledysk marki Lego®, pt. „LEGO® NEXO KNIGHTS™ – nowa forma zabawy! (polski)”. Za spot odpowiedzialna są agencje: The Geppetto oraz iProspect.

W pierwszej piątce znalazł się również spot z kampanii Kuchnia Lidla „FIT ŚNIADANIE | ✦ OLA ŻURAW ✦ gotuje z Kingą Paruzel!”. Za filmik od strony kreacji odpowiedzialna jest agencja DPD, a od strony mediowej –  Performance Media.

Źródło:  Think with Google. 

Zobacz:

Comments

comments

207
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...