Wydawnictwo Burda z szefem komunikacji

Informacja Prasowa - 02.01.2017
156

Magdalena Kieferling została Head of Communications w Burda International Polska

Od 1 stycznia 2017 roku Magdalena Kieferling została Head of Communications w Burda International Polska. Będzie ona odpowiadała za strategię komunikacji, kreowanie wizerunku wydawnictwa, komunikację wewnętrzną oraz działania employer brandingowe.

Zarówno nasza komunikacja korporacyjna, jak i wewnętrzna są zdeterminowane przez zmiany zachodzące w środowisku mediów i wpływ technologii na transformację biznesu. Burda jest jednym z najistotniejszych graczy na polskim i europejskim rynku medialnym. To niezwykle ciekawe wyzwanie dołączyć do firmy w tak ciekawym momencie jej rozwoju – powiedziała Magdalena Kieferling.

Magdalena Kieferling ma ponad 15 lat doświadczenia w strategicznym doradztwie komunikacyjnym (reklama, social media, PR), zarządzaniu działem komunikacji, relacjami z mediami, tworzeniu kontentu, komunikacji międzypokoleniowej i komunikacji w procesie zmiany. Przez ostatnie 4 lata była szefem komunikacji McCann Worldgroup, gdzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, a wcześniej Account Directorem w agencjach Grayling i Dynamics PR oraz w Instytucie badawczym Homo Homini, gdzie zajmowała się projektem wprowadzenia do Polski strategii komunikacyjnych opartych na badaniach.

Jest coachem, trenerem ds. relacji z mediami i zdobywcą wielu prestiżowych nagród w dziedzinie komunikacji, m.in Silver Drum Award 2014 i brązowego KTR 2015. Jako dziennikarz współpracowała z BBC i Rzeczpospolitą. Od pół roku prowadzi bloga dogadującego millenialsów i ich szefów: www.od9do5.pl.

Magdalena Kieferling ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na SGH oraz Marketing Medialny i Public Relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Magdalena Kieferling

Zobacz też:

Ruszył blog dogadujący milenialsów i ich szefów #od9do5

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...