WP SportoweFakty na czele serwisów sportowych na Euro 2016

Informacja Prasowa - 15.07.2016
155

WP SportoweFakty najbardziej angażujące podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej

Półtora miliona użytkowników średnio dziennie, największa liczba odsłon i czytelników każdego dnia. WP SportoweFakty najbardziej angażujące podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Najpopularniejszy serwis domenowy w Polsce. WP SportoweFakty zanotowały podczas Euro 2016 największą liczbę użytkowników oraz odsłon. Najbardziej też, spośród serwisów portalowych, angażowały internautów (liczba PV/ RU). Podczas trwania mistrzostw (10.06-10.07. 2016) średnio dziennie WP SportoweFakty oglądało ponad półtora miliona użytkowników. Średnia liczba generowanych przez nich odsłon wynosiła każdego dnia ponad 10,4 miliona.

Za WP SportoweFakty uplasowały się serwisy sportowe portali Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl oraz przegladsportowy.pl.

– Projekt Euro 2016 w Wirtualnej Polsce to zdecydowanie największe przedsięwzięcie sportowe, jakie dotąd realizowaliśmy. Jego skalę oddają m.in. liczba zaangażowanych osób; ponad 120 – pracujących we Francji i Polsce – oraz liczba dostarczonych użytkownikom treści, która przekroczyła 3,5 tysiąca materiałów. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno uznanych ekspertów piłkarskich, jak i pasjonatów futbolu ze świata kultury i rozrywki. Najistotniejsza jednak przy ocenie czy dane przedsięwzięcie było sukcesem czy porażką, jest ocena wystawiana przez najważniejsze grono, Czytelników. Ta jednoznacznie wskazuje, że oferta przygotowana przez WP spotkała się z ich największym uznaniem, mierzonym w sposób obiektywny, parametrami oglądalnościowymi – mówi Dariusz Górzny, Dyrektor Działu Sport w Grupie Wirtualna Polska

– WP SportoweFakty były najpopularniejszym serwisem sportowym w Polsce, tak w zakresie liczby użytkowników, którzy odwiedzili nasze łamy, jak i ich zaangażowania, na co wskazuje liczba odsłon i wskaźnik PV/ RU. Co istotne, nasze działania w obszarze social media dały nam pierwsze miejsce w rankingach zaangażowania internautów na profilach sportowych kluczowych wydawców w Polsce. To niezwykle ważne, by obok wewnętrznego poczucia dobrze wykonanej pracy mieć potwierdzenie, że jej efekty zostały docenione przez Czytelników. Nasze wyniki zdecydowanie pokazują, że nam się udało.

WPSF_EURO2016

 

 

Comments

comments

155
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...