Wirtualna rzeczywistość to nowa jakość – Tomasz Mularczyk (MythicOwl)

Informacja Prasowa - 17.02.2017
178

Wirtualna rzeczywistość to nowa jakość - Tomasz Mularczyk (MythicOwl) dla serwisu eNewsroom

Technologia wirtualnej rzeczywistości jest nowym medium, które można porównać do telewizji. VR jest sposobem docierania do ludzi i prezentowania im nowych doświadczeń. Z punktu widzenia gier i innych rynków będzie to nowa jakość. Nie powinna ona zastąpić typowych mediów – tak jak telewizja nie zastąpiła książek – lecz unowocześni je. 

Zobacz: Realny świat w wirtualne rzeczywistości – wywiad z Tomaszem Mularczykiem 

Zastosowania VR są bardzo szerokie, zarówno w przemyśle rozrywkowym – jako sposób spędzania wolnego czasu – jak w medycynie czy edukacji. W ten sposób mamy możliwość szkolenia ludzi bez wystawiania ich na niepotrzebne ryzyko – powiedział agencji eNewsroom.pl Tomasz Mularczyk, prezes i założycielMythicOwl.

Ćwiczenia odbywają się na „sucho”, lecz w warunkach bardzo zbliżonych do rzeczywistych. Dzięki VR możliwe jest poznawanie rzeczy bardzo trudnych, które łatwiej jest zobaczyć w trzech wymiarach. Wpływ wirtualnej rzeczywistości będzie szczególnie duży w rozszerzeniu branży gier. Technologia VR pozwala graczowi bardziej esencjonalnie zanurzyć się w świat gry, żyjąc w nim większą ilością zmysłów. Studio MythicOwlc przygotowało pierwszą produkcję przeznaczoną dla gogli VR – “Seabed Prelude”. Gracz może zostać kapitanem podwodnego batyskafu – dodał Mularczyk. 

Zobacz: Wirtualna rzeczywistość według ekspertów

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...