Wielki start kolekcji Heidi Klum w Lidl-u już w drugiej połowie roku

Redakcja PR - 07.06.2017
273

Wielki start kolekcji Heidi Klum w Lidl-u już w drugiej połowie roku

Supermodelka Heidi Klum wraz z marką Lidl sprawiają, że na wysokiej jakości modę może pozwolić sobie każdy. Marka dzięki swojej najnowszej kampanii modowej nieustannie polepsza ofertę tekstyliów, poprzez nadanie jej różnorodności oraz wprowadzając do kolekcji najnowsze trendy ze świata mody.

 

lild1

Heidi Klum z marką Lidl

 

Heidi Klum to nie tylko światowej sławy modelka i miłośniczka najnowszych trendów, ale także ceniona projektantka. W ramach współpracy Heidi Klum zaprojektowała dla sieci Lidl kolekcję odzieży, która wyraźnie pokazuje jej charakterystyczny styl. Wielki start kolekcji przewidziany jest w drugiej połowie roku.

Mam nadzieję, że moja nowa kolekcja zaprojektowana specjalnie dla Lidla spodoba się wszystkim klientom. Bardzo się cieszę z tej współpracy, która jest dla mnie wyzwaniem, ale także wspaniałą zabawą. Sieć Lidl oferuje wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnych cenach, co bardzo mi odpowiada. Moda powinna był zabawą i przyjemnością, na którą każdy powinien móc sobie pozwolić” – podkreśla Heidi Klum

 

Lidl Fashion Week”

Współpraca z Heidi Klum rozpoczyna nową, modową kampanię Lidla, której elementem jest „Lidl Fashion Week”. To długoterminowy cykl ofert modowych dostępnych we wszystkich sklepach Lidl. „Lidl Fashion Week” będzie odbywać się kilka razy w roku. Podczas tego wydarzenia w placówkach sieci będą dostępne najnowsze modowe kolekcje. Pierwszą odsłoną działań jest współpraca z supermodelką Heidi Klum.

Heidi Klum jest bez wątpienia wspaniałym źródłem inspiracji. Modelka znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i klientów! Bardzo się cieszmy się, że możemy zaprezentować jej kolekcję w ramach „Lidl Fashion Week” – komentuje Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...