Weber Shandwik z prestiżowym wyróżnieniem PRweek.com

Informacja Prasowa - 15.05.2017
32

Weber Shandwik z prestiżowym wyróżnieniem PRweek.com

W tegorocznym konkursie PRWeek, Weber Shandwick został wyróżniony łącznie w siedmiu kategoriach, w tym jako Agencja Roku 2017 oraz Kampania Roku za kampanię „Daughters of Mother India”. 

Agencja Weber Shandwick, jeden ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji i budowie zaangażowania, uzyskała po raz trzeci z rzędu wyróżnienie „Globalna Agencja Roku”. Wręczenie nagród odbyło się w Londynie.

Nagroda odzwierciedla siłę naszej globalnej sieci, która łączy zespoły z różnych rynków realizujące wiele międzynarodowych projektów. Dzięki połączeniu różnorodnych kultur nasze kampanie charakteryzują się dużą kreatywnością i innowacyjnością” – powiedział Andy Polansky, Prezes Weber Shandwick. – „Fakt docenienia w tak prestiżowym konkursie napawa cały nasz zespół dumą. Chciałbym podziękować naszym klientom za wyzwania jakie stawiają przed nami każdego dnia, które pozwalają nam tworzyć tak wspaniałe kampanie.

Nagrody PRWeek są przyznawane są w 23 kategoriach za przełomowe prace, które odzwierciedlają najwyższe standardy w budowaniu marek, zaufania oraz wsparcia dla globalnego rozwoju przedsiębiorstw. Zwycięzcy to firmy, które oferują działania komunikacyjne na najwyższym, światowym poziomie.

W tegorocznym konkursie Weber Shandwick oraz partnerzy firmy zostali wyróżnieni łącznie w 7 kategoriach, w tym za przełomową kampanię „Daughters of Mother India” zrealizowaną we współpracy z filmowcem, Vibha Bakshi, która została wyróżniona także jako kampania roku i zdobyła główną nagrodę w kategoriach Issues & Crisis oraz Global Impact. Z kolei kampania #BrutalCut zrealizowana wspólnie z ActionAid UK zdobyła pierwsze miejsce jako kampania non-profit. „Alphabet of Illiteracy” stworzony wspólnie z Pearsonem został uznany za najlepszą kampanię w obszarze społecznej odpowiedzialności firm (CSR), zdobywając jednocześnie wyróżnienie w kategorii Global Integration, a przygotowana wspólnie z firmą Sonos kampania „Music Makes it Home” wygrała w kategorii Global PR Breakthrough.

W ciągu ostatniego roku Weber Shandwick zdobył także inne nagrody w konkursach branżowych, w tym tytuł Advertising Age Agency przyznawaną przez A-List Standout oraz Agencji Roku The Holmes Report’s dla Ameryki Północnej. The Holmes Report wyróżnił ponadto Weber Shandwick tytułami Global Digital Agency of the Year oraz EMEA Digital Consultancy of the Year.

Comments

comments

32
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...