„We mnie jest rock” – kolejna odsłona kampanii Antyradia

Informacja Prasowa - 13.01.2017
65

Drugi etap kampanii Antyradia - „We mnie jest rock”

Kampania wizerunkowa Antyradia „We mnie jest rock” wchodzi w swój drugi etap. W piątek 13-go rusza jej telewizyjna odsłona.

Kampania obejmuje Internet, nośniki outdoorowe w czternastu polskich miastach, prasę, a obecnie również telewizyjne stacje tematyczne (m.in.: TVN 24, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Play, Kino Polska, Discovery Historia, itd.), w których będzie można zobaczyć 15-sekundowy spot „We mnie jest rock”.

To największa kampania w historii rozgłośni i pierwsza po poszerzeniu zasięgu stacji w 2014 roku. Kreację reklam przygotowała agencja LiquidThread, spot wyprodukował dom produkcyjny F25, a za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimediaGroup.

Zobacz też:

„We mnie jest rock” – nowa kampania Antyradia

Comments

comments

65
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...