Warszawska Szkoła Reklamy z nową kampanią reklamową

Informacja Prasowa - 14.09.2016
123

"Wybierz najlepszą szkołę branżową w Polsce" - kampania reklamowa

We wrześniu Warszawska Szkoła Reklamy ruszyła z nową kampanią reklamową, za której przygotowanie odpowiada agencja kreatywna SlowArt. Jej twarzami są przedstawiciele kontrowersyjnych, ciężkich fizycznie lub mało perspektywicznych zawodów. Postaciom towarzyszą znane powiedzenia dotyczące pracy i pieniędzy.

Działania reklamowe obejmują billboardy w warszawskim metrze, prasę oraz internet. Skierowane są do potencjalnych kandydatów jednej z dziewięciu specjalizacji WSR: strategii reklamy i public relations, produkcji filmowej i telewizyjnej, projektowania graficznego, fotografii artystycznej, realizacji intermedialnych, realizacji filmowej i telewizyjnej, multimediów oraz wizażu i charakteryzacji.

Zwracamy się do młodych ludzi, którzy nie mają pomysłu na swoje życie zawodowe, przez co gotowi są na podjęcie jakiejkolwiek dostępnej pracy. Sami przed sobą usprawiedliwiają się powszechnie znanymi frazesami, często niemającymi potwierdzenia w rzeczywistości. Wykreowane przez nas postacie są formą przestrogi dla takiego nastawienia. Chcemy uświadomić, że w Polsce można zarabiać godziwie, a zarazem być dumnym ze swojego stanowiska. Warszawska Szkoła Reklamy zachęca, żeby rozwijać praktyczne umiejętności, które znacząco przybliżą do uzyskania wymarzonej pracy — wyjaśnia Adrian Madziar specjalista ds. marketingu.

Zdjęcia do kampanii odbyły się w 8-9 sierpnia 2016 r. w studio na ul. Nugat 4 w Warszawie.

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...