TVN Turbo z rekordowymi udziałami

Redakcja PR - 12.05.2017
244

Sukces ramówki TVN Turbo

W kwietniu 2017 TVN Turbo odnotowało najwyższy, w swojej trzynastoletniej historii, udział – 0,96% w grupie docelowej 16-49. Tym samym pobity został rekord TVN Turbo w tej grupie z października 2016 – 0,92%. To nie koniec dobrej passy, wyśmienity wynik– 0,58% padł również w grupie ogólnej 4+.

Start tegorocznej, wiosennej ramówki spotkał się z dużym zainteresowaniem widzów. W marcu udział – 0,91% w marcu i na 0,96% w kwietniu. Dla porównania rok temu w kwietniu 2016 było 0,78%.

Z kolei poprzednie najlepsze wyniki w grupie 4+ to  0,56% w październiku 2016 oraz  0,54% w październiku 2014 i listopadzie 2016. Rok temu, w kwietniu 2016, udział stacji w tej grupie wyniósł 0,50%.

„ Takie wyniki cieszą i pokazują, że kierunek, który obraliśmy w TVN Turbo jest dobry i rozwojowy. Oferta programowa TVN Turbo to nasze własne produkcje, które tworzymy i wymyślamy od podstaw.  Świetne wyniki oglądalności przyniosły najmłodsze autorskie serie „Megatransporty”, „Wojny samochodowe”, czy program, który debiutował w tym sezonie „Zawodowi handlarze”. „Automaniak” oraz „Nowy gadżet”  to już klasyki na antenie TVN Turbo i podobnie jak to z klasykami bywa nie tracą na popularności” – powiedział Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo.

W kwietniu widzowie TVN Turbo najchętniej wybierali programy takie jak: „Megatransporty”, „Zawodowi handlarze”, „Wojny samochodowe”, „Nowy gadżet” oraz „Automaniak”.

 

Top 5 najchętniej oglądanych produkcji w grupie 16 – 49

Data Nazwa AMR SHR%
18-04-2017 ZAWODOWI HANDLARZE 165795 3,31%
16-04-2017 MEGATRANSPORTY 152564 3,72%
13-04-2017 AUTOMANIAK 151915 3,87%
13-04-2017 RAPORT TURBO 141876 3,97%
23-04-2017 WOJNY SAMOCHODOWE 139079 3,21%

 

Top 5 najchętniej oglądanych produkcji w grupie 4+

Data Nazwa AMR SHR %
16-04-2017 MEGATRANSPORTY 268733 2,60%
18-04-2017 ZAWODOWI HANDLARZE 212725 1,79%
23-04-2017 WOJNY SAMOCHODOWE 201754 1,77%
09-04-2017 NOWY GADŻET 198508 2,00%
13-04-2017 AUTOMANIAK 196702 1,82%

Comments

comments

244
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...