TVN liderem oglądalności, bardzo dobre wyniki „Kuchennych Rewolucji” i „Masterchefa” [raport Nielsena]
Informacja Prasowa - 10.04.2017Magda Gessler zyskuje widzów. TVN liderem oglądalności [raport Nielsena]
Z najnowszego raportu oglądalności Nielsen Audience Measurement wynika, że liderem oglądalności w grupie komercyjnej widzów był w ubiegłym tygodniu TVN. Stacja zyskuje widzów w poszczególnych pasmach – rośnie widownia kulinarnego show „Kuchenne Rewolucje”
W paśmie komercyjnym TVN miał w ubiegłym tygodniu 14,09% udziałów w rynku. Na kolejnym miejscu znalazł się Polsat z 12,57% udziałów w rynku. Pierwszą trójkę zamyka TVP 2 z widownią na poziomie 2 160 895 widzów – co daje stacji 6,73% udziałów w rynku. Wśród stacji informacyjnych w zestawieniu znalazły się TVN24 i TVP Info.
Spośród najchętniej oglądanych programów, liderem niezmiennie pozostaje „M jak Miłość” TVP2. W grupie komercyjnej ma ponad 1,7 miliona widzów. Widownię na poziomie prawie 1,4 osób ma program Magdy Gessler „Kuchenne Rewolucje”. Niewiele mniejszą widownią może pochwalić się inne show TVN-u – „Masterchefa Junior” ogląda ponad 1,36 miliona widzów. Dopiero na czwartym miejscu jest flagowiec Dwójki „Na dobre i na złe”, z widownią ponad 1,26 milionów widzów.