The Deloitte Millennial Survey 2017 – raport o pokoleniu Z

Redakcja PR - 13.02.2017
200

Millenialsi pozytywnie oceniają pokolenie Z - wynika z badań Deloitte

Firma doradcza Deloitte opublikowała raport dotyczący pokolenia Z. Jak czytamy, Millenialisi pozytywnie oceniają młodsze koleżanki i kolegów oraz doceniają ich pokoleniowe umiejętności związane z nabywaniem i przetwarzaniem wiedzy. 

W oczach starszego pokolenia „Zetki” są cenione za umiejętność szybkiego uczenia się i przetwarzania informacji oraz kreatywność. Jak pokazuje najnowszy raport „The Deloitte Millennial Survey 2017”, pokolenie Z doskonale dogaduje się z Millenialsami w środowisku pracy. Większość przebadanych przez Deloitte respondentów wierzy, że umiejętności przedstawicieli „GezZ” pozytywne przekładają się na pracę zespołów oraz stymulują do samorozwoju.

Najbardziej cenione przez Millenialsów kompetencje „Zetek” to te związane z IT, social mediami i kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów. W cenie znajdują się też: elastyczność, zdolności językowe oraz umiejętność patrzenia na problemy z globalnego punktu widzenia.

delloite

Większość przebadanych przez Deloitte respondentów wskazuje, ze przedstawiciele pokolenia Z są bardzo potrzebni na rynku pracy i stanowią cenne wsparcie dla zespołów poszczególnych firm.

Zrzut ekranu 2017-02-13 o 15.52.38

 

Jakich porad młodszemu pokoleniu udzieliliby Millenialisi? Deloitte wskazuje kilka:

  • umiejętność szybkiego uczenia się, ale co istotne, różnorodnych rzeczy,
  • pracuj ciężko i szybko
  • bądź cierpliwy/cierpliwa, nie śpiesz się z wchodzeniem na rynek pracy
  • patrz szeroko, rozpatruj problemy jak najszerzej

Cały raport znajduje się tutaj.

Źródło: Deloitte

 

Comments

comments

200
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...