Tatra startuje z największą w historii marki loterią promocyjną

Informacja Prasowa - 02.02.2017
78

Największa loteria w historii marki Tatra - „TATRA co sekundę, STÓWA co godzinę!”*

1 lutego 2017 r. Tatra wystartowała z największą w historii marki loterią promocyjną “Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!”*. W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 milionów piw Tatra Jasne Pełne, a także nagrody pieniężne o wartości 100 zł każda. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2017 r.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie www.tatra.pl.

Promocję wspiera silna kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz dedykowane loterii materiały POS.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MediaVest. Projekty opakowań przygotowała agencja: MH-ART, POSM agencja: Global. Działania PR realizuje agencja ROOTS PR, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.

*Biorąc pod uwagę liczbę nagród oraz czas trwania loterii, statystycznie co sekundę można wygrać piwo Tatra, a co godzinę 100 pln.

loteria

Comments

comments

78
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...