Sesja szkoleniowa Marka Staniszewskiego i Krzysztofa Jankowskiego o zarządzaniu firmą – zapraszamy!

Redakcja PR - 23.02.2017
114

Poznaj i zdobądź 4 bieguny zarządzania firmą! - sesja szkoleniowa

Marek Staniszewski i Krzysztof Jankowski zapraszają na sesję szkoleniową pt. „Cztery bieguny zarządzania, czyli jak prowadzić małą lub średnią firmę”. Odbędzie się 16 marca (czwartek) w Galerii Pięknych Książek, przy ulicy Pańskiej 96 w Warszawie, w godzinach 17:00-19:00. Koszt uczestnictwa to niecałe 100 złotych. 

Chcesz lepiej rozumieć własną firmę i zarządzać nią skuteczniej?

Jeśli prowadzisz firmę małej lub średniej wielkości, to jesteś najpewniej osobą niezwykle zajętą. Mamy jednak nadzieję, że udział w tym spotkaniu może być dla Ciebie inspiracją do pozytywnej zmiany.

Prowadzenie małej lub średniej firmy to STRES, ponieważ jako jej właściciel pełnisz wiele funkcji: właściciela, dyrektora zarządzającego, stratega, szefa HR, kontrolera itp. Jesteś więc odpowiedzialny za wszystko: analizę rynku i konkurencji, tworzenie koncepcji nowych usług/produktów oraz ich pozycjonowania, podział obowiązków pracowników i kształtowanie struktury firmy, motywację zespołu, zarządzanie finansami, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów, komunikację marketingową itd. itp. I w każdym z tych obszarów bezustannie musisz podejmować decyzje.

Podczas sesji  szkoleniowej  zaprezentowany zostanie model Czterech Biegunów zarządzania firmą, czyli:

Biegun Otoczenia Rynkowego

Biegun Struktur i Relacji

Biegun Finansów

Biegun Komunikacji

Ze względu na kameralny charakter szkolenia liczba osób w grupie jest ograniczona, warto więc zapisać się jak najszybciej. 

ZAPISY: Na platformie Evenea —> LINK

O autorach:

Marek Staniszewski

Heuristica – Założyciel // Doradca

Pasjonat strategii komunikacji. 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego.
Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.
Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp” „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta„. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

Krzysztof Jankowski

Doradca biznesowy // Konsultant

Ekspert w zakresie procesów zarządzania i optymalizacji budżetów w międzynarodowych korporacjach oraz jednostkach certyfikujących zarówno w Polsce, jak i za granicą. Posiada praktyczne doświadczenia związane z zarządzaniem, reorganizacją firm, budowaniem organizacji od podstaw, a także z zarządzaniem kryzysowym oraz diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów w różnego rodzaju organizacjach w wielu obszarach ich funkcjonowania. Dodatkowo posiada bogatą wiedzę łączącą zarządzanie i marketing – współtworzył organizację struktur w kluczowych grupach komunikacyjnych globalnych struktur działających na polskim rynku. Posiada szerokie doświadczenie w strategicznej obsłudze klientów między innymi w branżach: motoryzacja, telekomunikacja, IT, FMCG, lotnictwo cywilne czy budownictwo.

 

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...