SYNERGIC wzmacnia zespół o nowe kompetencje i osoby

Informacja Prasowa - 04.05.2017
82

SYNERGIC wzmacnia zespół o nowe kompetencje i osoby

SYNERGIC, lider branży dostawców rozwiązań reklamy OOH rozbudowuje dział sprzedaży i obszar kompetencji new business. W ostatnich tygodniach do prężnie działającego zespołu dołączyli Kinga Jaworek-Ambroziak i Mateusz Ruszkowski. 

Rynek reklamy OOH dynamicznie rozwija się, a my jako SYNERGIC staramy się myśleć kreatywnie i działać niestandardowo oraz poszerzać ofertę dostosowując ją do możliwości nowych lokalizacji. Dzięki unikalnym realizacjom w obszarze siedmiu linii produktowych jesteśmy w stanie realizować zintegrowane, szerokozasięgowe i efektywne kampanie. Wzmacniamy zespół, aby nasi Klienci jeszcze lepiej poznali możliwości i potencjał takich nośników, jak przejścia podziemne, lotniska czy rowery miejskie. Kinga i Mateusz to doświadczeni specjaliści w swoich branżach, którzy łączą pasję, zaangażowanie i podzielają te same wartości, co zespół SYNERGIC. Cieszymy się, że mamy ich na pokładzie. – komentuje nowe nominacje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC.

Mateusz Ruszkowski jako New Business Manager dołączył do SYNERGIC już w marcu br. Posiada wieloletnie doświadczenie sprzedażowe i managerskie zdobyte w branży gastronomicznej i usługach. Prowadzi szkolenia managerskie i sommelierskie. Socjotechnika sprzedaży, budowanie marki oraz komunikacja w social media to jego ulubione zawodowe tematy.

Mateusz Ruszkowski

W maju br. do zespołu sprzedaży dołączyła Kinga Jaworek-Ambroziak, która będzie rozwijała perspektywiczny i dynamicznie rosnący obszar transit. Kinga posiada 15. letnie doświadczenia sprzedażowe, w tym 13 lat w branży nieruchomości. Od 2004 roku związana była z Ronson Development Group, przez ostatnie 8 lat jako koordynator sprzedaży. Odpowiadała za kompleksową koordynację projektów mieszkaniowych ze strony departamentu sprzedaży.

Kinga Jaworek-Ambroziak

Kinga Jaworek-Ambroziak

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...