Świat oszalał na punkcie świątecznej reklamy Allegro
Reklama Allegro „Czego szukasz w Święta?” oficjalnie zdobyła tytuł kultowej. Na YouTube ma już ponad 11 milionów wyświetleń, a światowe media wręcz pieją z zachwytu nad świąteczną reklamą z Polski. Spot Allegro jest popularniejszy niż świąteczny spot H&M z udziałem hollywoodzkiego gwiazdora Adriena Brody’ego.
Kto by pomyślał? Wystarczył prosty pomysł, odwołanie do wartości rodzinnych, trochę humoru i dziadek w roli głównej, by stworzyć świąteczną reklamę, która rzuci na kolana cały świat.
Swój zachwyt nad produkcją Allegro wyrażałam już krótko po tym, jak zadebiutowała w sieci. W tekście „Spróbuj się nie rozpłakać” zwróciłam uwagę na klucz, jakimi posłużyli się twórcy spotu – mianowicie, odwołaniu do potrzeby bliskości i poczucia bezpieczeństwa, które towarzyszy człowiekowi na każdym etapie życia.
Reklamą zachwyca się obecnie cały świat, a media nie szczędzą ciepłych słów. To chyba pierwszy raz, kiedy nasz, polska reklama została doceniona przez światową widownię.
TIME: