Sukces nie bierze się z przypadku. Michael Phelps w spocie Under Armour

Redakcja PR - 15.12.2016
225

Sukces nie bierze się z przypadku - Michael Phelps odkrywa, w czym tkwi tajemnica jego sportowych osiagnięć

Reklama Under Armour z udziałem Michaela Phelpsa została opublikowana w marcu br., ale jako że grudzień zawsze jest czasem podsumowań, chcemy Wam ją przypomnieć, ponieważ uważamy, że śmiało można ją zaliczyć do jednej z lepszych w tym roku. Ponadto spot z udziałem wybitnego pływaka niesie przesłanie, które jest ponadczasowe.

Under Armous, Michael Phelps

Michael Phelps to najbardziej utytułowany olimpijczyk w historii nowożytnych igrzysk. Ma na swoim koncie aż 23 złote medale, z których 5 wywalczył w tym roku w Rio. Czy to człowiek-cyborg, a może niesamowity szczęściarz? Nie.

Reklama Under Armour zdradza, co stoi za sukcesem Phelpsa. Cały sekret polega na tym, że… pływak po prostu sobie na ten sukces sam zapracował. Podporządkował swoje życie pływaniu, co świetnie zostało pokazane w reklamie Under Armour.

Tym spotem, a następnie medalami zdobytymi w tym roku w Rio, Michael Phelps pożegnał się ze swoimi fanami. Jako podkład muzyczny w reklamie wykorzystano utwór The Kills „The Last Goodbye”. Połączenie ujmującej muzyki z poruszającymi obrazami, które przedstawiają codzienne życie Phelpsa sprawia, że spot wzrusza i jednocześnie skłania nas do refleksji – czy ja byłbym/byłabym w stanie tak poświęcić się, w imię osiągnięcia sukcesu?

Film kończy się mottem: „It’s what you do in the dark, that puts you in the light”, które podkreśla, że na to, aby być w blasku fleszy i móc cieszyć się ze zwycięstw, trzeba naprawdę ciężko pracować, choć wiele osób może tej pracy nie dostrzegać.

Reklama na kanale Under Amour na YouTubie ma już ponad 11,5 miliona odsłon.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...