Startuje nowa odsłona kampanii „Anatol. Klasyka poranka”

Informacja Prasowa - 08.08.2016
122

8 sierpnia wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol

8 sierpnia wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej kawy zbożowej Anatol. Działania obejmujące radio i Internet potrwają do końca września.

Celem aktywności realizowanych pod hasłem „Anatol. Klasyka poranka” jest wzmocnienie świadomości marki Anatol oraz dotarcie z produktem do młodszej grupy docelowej. Spoty i billboardy promują całą rodzinę kaw zbożowych Anatol, zarówno trzy warianty kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami: Harmonia (z błonnikiem), Koncentracja (z magnezem i witaminą B6) oraz Witalność (z witaminami C i E oraz cynkiem), jak i linię klasycznych kaw w saszetkach z nowością – Anatol 5 zbóż.

W ramach kampanii internetowej zaplanowano wyświetlenia billboardów w głównych portalach kobiecych, kulinarnych,parentingowych i z segmentu people. 15-sekundowe spoty pojawią się
w serwisach Agory, Onetu, TVN-u i platformie YouTube. Spoty można zobaczyć przed i w trakcie emisji materiałów video.

Kampania radiowa obejmie aktywności w RMF FM i RMF Classic. W jej ramach przewidziano sponsoring konkursów antenowych i audycji „Śniadanie Mistrzów”.

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Brand Support. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Stopklatka_Anatol

Comments

comments

122
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...