Kamoania marki Soraya #sorayabodychallenge
Ruszyła akcja #sorayabodychallenge, w której marka Soraya angażuje społeczność do dzielenia się lifehackami na piękną sylwetkę bez cellulitu.
Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
Marka Soraya (Orkla Care S.A.) rozpoczęła akcję promocyjną, wspierającą nowe produkty w znanej linii kosmetyków do specjalistycznej pielęgnacji ciała Soraya Body Diet 24 – Antycellulit Antyglikacja.. Projekt realizowany jest pod hasłem #sorayabodychallenge i jego celem jest zachęcenie konsumentki do stosowania produktów Soraya BodyDiet24 szczególnie nowych produktów Antycellulit Antyglikacja. Do udziału w tej akcji zaproszono dwie youtuberki: Andziaks i The Oleskaa, które wspierają wyzwanie #sorayabodychallenge i podają swoje lifehacki na walkę z cellulitem.
Akcja #sorayabodychallenge wspierana jest kampanią reklamową, za której przygotowanie i realizację odpowiadają: agencja The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
W ramach działań niestandardowych Soraya realizuje konkurs, w którym zachęca kobiety do wrzucaniu swoich lifehacków (wypróbowanych sposobów, które w połączeniu ze skutecznością produktów Soraya Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja, pomogą zredukować cellulit i ujędrnić ciało) do serwisów socialmediowych w postaci zdjęć (lifehack&opakowanie Soraya BodyDiet24) razem z hashtagiem #SorayaBodyChallenge). Główną nagrodą w konkursie będzie profesjonalna sesja w magazynie „Avanti”.
Kampania internetowa ma charakter zasięgowy i obejmuje takie m.in. serwisy jak: Player.pl, Gazeta, Onet oraz radio OpenFM. Wykorzystano formaty display oraz video.
Akcja reklamowa prowadzona jest także w kilkunastu wybranych tytułach prasowych (m.in. „Gala”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Party”, „Be Active”.
Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br. Wartość budżetu nie została podana.