Social Media Summer Weekend w Olsztynie – podsumowanie

Redakcja PR - 13.07.2016
39

Pierwsza edycja Social Media Weekend za nami

Pierwsza edycja Social Media Weekend za nami. Ponad stu uczestników konferencji, to dla nas prawdziwy sukces. Olsztyn nie jest łatwym miastem do organizacji tego typu eventów, ale dzięki „Social Media Summer Weekend #Olsztyn” udowodniliśmy, że jednak można. Okazało się, że w naszym mieście i regionie jest wiele osób zainteresowanych tematyką mediów społecznościowych, nowych technologii, marketingu i PR, ponieważ to właśnie szeroko pojęta komunikacja była głównym motywem większości konferencyjnych prezentacji.

Niewątpliwym magnesem wydarzenia były osoby samych prelegentów, którzy przyjechali do nas, aby podzielić się wiedzą, ale także inspirować. Dziesięciu ekspertów z całego kraju opowiadało o swoich doświadczeniach i trendach, które warto brać pod uwagę, tworząc strategię komunikacji i budując relacje z klientem. Wśród nich m.in. Monika Czaplicka (Wobuzz), która opowiadała o tym, jak rozwiązywać problem hejtu w biznesie, czy Magdalena Daniłoś (OFONN Agency), autorka książki  „Video marketing nie tylko na Youtube”, która przybliżyła rolę marketera w budowaniu komunikacji. Artur Roguski (FAKT24.pl, Why so social) wprowadził uczestników w mity i przykazania w social media, zaś Marcin Szczupak (PRESS SERVICE Monitoring Mediów) przekonywał, że analizy medialne są znakomitą taryfą przetargową w negocjacjach ze sponsorem.

social media weekend 2

Social Media Summer Weekend Olsztyn

Dla nas, organizatorów, największą nagrodą były jednak pytania uczestników, kiedy planujemy kolejną edycję tego wydarzenia? To dowód, że taka dwudniowa, weekendowa formuła konferencji połączonej ze znakomitym koncertem, sprawdziła się. Naszym celem było zorganizowanie konferencji w letniej, wakacyjnej konwencji, połączonej z networkingiem, a wszystko to w pięknie położonym miejscu nad jeziorem. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę.

Chociaż pogoda spłatała nam figla i kilkakrotnie w ciągu tego weekendu spadł deszcz, atmosfera całego wydarzenia była wystarczająco gorąca, aby zarówno prelegenci, jak i uczestnicy czuli się wakacyjnie i na luzie. Na szczególną uwagę zasługuje też panel, który rozpoczął drugi dzień konferencji. Podczas panelu nasi prelegenci, siedząc na wygodnych, rattanowych sofach, dyskutowali na temat: Jak prowadzić działania w social media? Czy samemu je obsługiwać, czy zlecać obsługę agencji? Czy warto być w każdym medium?

Koncert Marcina Nowakowskiego - atrakcja wieczoru podczas Social Media Summer Weekend w Olsztynie

Koncert Marcina Nowakowskiego – atrakcja wieczoru podczas Social Media Summer Weekend w Olsztynie

Pierwsza edycja wydarzenia Social Media Weekend pokazała nam, że potencjał i zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia jest nie tylko w Warszawie i Gdańsku, ale także w naszym regionie. Chcielibyśmy, aby ten cykl na stałe zagościł w kalendarzach osób zainteresowanych szeroko pojętą komunikacją i nowymi mediami, pracowników i managerów agencji social media, blogerów zajmujących się tematyką mediów i reklamy, freelancerów, specjalistów PR, dziennikarzy, studentów, rozpoczynających przygodę z social media, ale także osób, reprezentujących małe i średnie przedsiębiorstwa.

Nasz cel, czyli nie tylko integracja szeroko pojętej branży, ludzi związanych z mediami społecznościowymi, ale także edukacja, budowanie nowych relacji i dzielenie się wiedzą oraz wzajemne inspirowanie – został osiągnięty. Chcemy, aby konferencja Social Media Weekend stała się cyklicznym miejscem zarówno do dzielenia wiedzą i pasją, jak i do wypoczynku w pięknej scenerii olsztyńskiego jeziora Ukiel.

Alina Stasiak, Agencja Multimedialna IMAGE TEAM

Comments

comments

39
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...