Skoki narciarskie przyciągnęły większą widownię niż „M jak Miłość” [oglądalność TV]

Informacja Prasowa - 21.03.2017
38

Skoki narciarskie przyciągnęły większą widownię niż "M jak Miłość" [oglądalność TV]

Według danych Nielsen Audience Measurement, w grupie komercyjnej transmisja ostatniego konkursu w skokach narciarskich w Vikersund przyciągnęła większą widownię niż „M jak Miłość”. 

Instytut badawczy Nielsen Audience Measurement podał wyniki oglądalności programów telewizyjnych w ostatnim tygodniu (13-19 marca). W grupie komercyjnej widzów (16-49 lat) największą widownię miała niedzielna transmisja skoków narciarskich w Vikersund. Zmagania skoczków śledziło prawie 2 miliony widzów. „M jak miłość” oglądało natomiast 1,93 miliona osób. Ponad półtoramilionową widownię miało studio przed pucharem świata w skokach narciarskich.

Spośród programów rozrywkowych najwięcej widzów przed telewizorami zgromadziło show Magdy Gessler – „Kuchenne Rewolucje” oglądało ponad półtora miliona widzów. Niewiele niższym wynikiem może pochwalić się kulinarne show „Masterchew Junior” – program śledziło 1,48 miliona widzów.

Wartym odnotowania jest fakt, że w zestawieniu dla grupy komercyjnej po raz pierwszy od premiery nie pojawia się serial TVN „Belle Epoque”.

Zrzut ekranu 2017-03-21 o 11.35.10

 

Comments

comments

38
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...