Sezon świąteczny w USA – dowiedz się jak zyskać na zakupach w Black Friday, Cyber Monday i Święta!

Informacja Prasowa - 24.11.2016
252

Jak oszczędzić na zamawianiu zakupów z USA?

Jako że coraz więcej Polaków kupuje za granicą, Stany Zjednoczone stają się jednym z najpopularniejszych celów zakupowych – blisko jedna czwarta z nas zamawia stamtąd produkty przynajmniej raz w roku. Miłośnikom wyjątkowych okazji w nadchodzących tygodniach z pomocą dodatkowo przyjdą zbliżające się święta: Black Friday, Cyber Monday i Boże Narodzenie. Zanim klikniesz „kup teraz”, wraz z USaddress.com, firmą ułatwiającą zakupy z USA, mamy dla Ciebie kilka przydatnych wskazówek!

Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez GfK na zlecenie PayPal[1], głównymi powodami, dla których decydujemy się na zakupy ze Stanów Zjednoczonych, są atrakcyjne ceny (24%) oraz możliwość kupienia produktów niedostępnych w kraju (27%). Co zrobić, by zakupy z USA były prostsze i bardziej owocne?

Sprawdź oferty różnych sklepów

Polacy z zagranicznych sklepów internetowych najchętniej zamawiają ubrania (38%), elektronikę (20%), a także biżuterię i zegarki (17%). Giganci e-commerce’u, tacy jak Amazon, to jednak nie jedyne miejsca, w których znajdziemy wymienione produkty. Warto poszperać nieco w Internecie i wyszukać także mniejsze serwisy, które oferują produkty w atrakcyjnych cenach lub niedostępne w Polsce. Upatrzone przedmioty możemy zamówić bezpośrednio na stronie sklepu, lecz także za pośrednictwem takich serwisów jak USaddress.com, które pomogą nam bezpiecznie zapłacić za zamówienie oraz wysłać je na wskazany adres, gdziekolwiek jesteśmy.

Zdobądź darmowy adres wysyłki 

Wysłanie paczki do Polski z USA dla niektórych z nas może być dosyć uciążliwe, głównie dlatego, że… nie mieszkamy za oceanem. Odległość jednak nie musi być problemem! Dzięki usłudze USAddress, z której od teraz można korzystać także w Polsce, można „stworzyć” swoją lokalizację w USA, wyłącznie na potrzeby przesyłki transgranicznej. Za rejestrację nie zapłacisz ani grosza, a zajmie Ci ona tylko kilka minut. Otrzymasz powiadomienie, gdy Twoje zamówienie dotrze do centrum logistycznego, i jak tylko płatność zostanie zarejestrowana, paczka zostanie wysłana prosto do Twoich drzwi.

Wybieraj sprawdzonych operatorów płatności 

11% Polaków porzuciło koszyk, będąc w trakcie kupowania produktu z zagranicznego sklepu internetowego z powodu wątpliwości związanych z bezpieczeństwem danych finansowych czy osobowych, jak wskazuje badanie GfK na zlecenie PayPal. Zamawiając produkty zza oceanu, należy pamiętać, by sprawdzić, czy dany sklep oferuje płatność za pośrednictwem sprawdzonych i bezpiecznych systemów, takich jak PayPal, który wybiera 28% polskich konsumentów zamawiających towary zza granicy. Pamiętaj – bezpieczeństwo przede wszystkim!

Połącz kilka paczek w jedną

Mimo że coraz więcej Polaków kupuje produkty z zagranicznych sklepów internetowych, barierę wciąż stanowią przede wszystkim wysoka cena przesyłki produktu zza granicy (37%) oraz długi czas dostawy (24%). Z pomocą takich serwisów jak USaddress.com, cenę przesyłki możemy jednak nieco obniżyć konsolidując paczkę, czyli łącząc kilka mniejszych zamówień w jedno. Serwis pokaże nam także szacunkową opłatę za dostawę do Polski. Pamiętajmy jednak, że zamówienie produktu z USA, może wiązać się z koniecznością opłacenia cła i podatku VAT za zakupiony towar.

Przede wszystkim: nie daj się zwariować

Promocje działają na nas w różnym stopniu – niektórzy korzystają z nich tylko wtedy, gdy dotyczą produktu, który i tak chcieli kupić, inni natomiast są skorzy nabyć coś zupełnie zbędnego, tylko dlatego, że jest na przecenie. Warto jednak trzymać żądze na wodzy i nie dać się nabrać na wszystkie chwyty marketingowe, jakie na nas czyhają. Jak podaje serwis Statista[2], przychód z internetowych transakcji podczas zeszłorocznego Czarnego Piątku w USA wyniósł 1,66 miliardów dolarów. A Ty, ile dolarów w tym roku dorzucisz?

Sezon świąteczny w USA

[1] Badanie przeprowadzone przez GfK na zlecenie PayPal, podczas którego przeprowadzono wywiad na próbie 1000 polskich użytkowników Internetu (w wieku 18-65), którzy posiadają/korzystają z urządzeń z dostępem do Internetu. Ankieta została przeprowadzona w czerwcu 2016, z wykorzystaniem kwestionariusza online (Computer-Assisted Web Interviewing – CAWI). Struktura próby została dopasowana do struktury polskich internautów pod względem płci i wieku.

[2] Comparison of U.S. online revenue on Thanksgiving and Black Friday from 2008 to 2015 (in million U.S. dollars), https://www.statista.com/statistics/266010/online-revenue-on-thanksgiving-and-black-friday/

Comments

comments

252
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...