Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum.

Redakcja PR - 06.07.2016
89

Już po raz 23 zostaną wręczone nagrody w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów reklamy w Europie - Golden Drum.

Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum.

Już po raz 23 odbędzie się jeden z najważniejszych festiwali branżowych – Golden Drum. W ramach festiwalu przyznane zostaną  nagrody „złote bębenki” dla najlepszych kampanii zeszłego roku. Tegorocznych zwycięzców wybierze jury w skład którego wchodzi dziesięciu światowych ekspertów z zakresu komunikacji. Wśród nich jest również reprezentant z Polski – Sebastian Hejnowski, szef MSLGROUP na Europę środkowo-wschodnią.

Specjalnie dla portalu publicrelations.pl, Hejnowski komentuje swój udział w tym prestiżowych konkursie:

Udział w konkursie w roli jurora to świetna okazja aby zapoznać się najlepszymi pracami z całego świata. Liczę, że po tych kilku dniach spędzonych w Ljubljanie wrócę z naładowanymi bateriami oraz z pomysłami, które będę mógł przełożyć na język naszych klientów. Cieszę się ogromnie na te kilka dni w epicetrum kreatywności.

golden_drum-23_en

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy festiwal Golden Drum, jeden z największych europejskich festiwali reklamowych odbędzie się już po raz 23. W tym roku wydarzenie po raz pierwszy  odbędzie się w sercu Słowenii, czyli w Ljubljanie. Jak sami organizatorzy piszą o swoim wydarzeniu, Golden Drum to zdecydowanie więcej niż tylko festiwal reklamy:

Golden Drum International Advertising Festival is more than a four day event, more than an international competition of creative advertising, more than its legendary parties and more than the award show where best creatives from New Europe come to shine on stage. It’s also a place where people from over 40 countries come together to celebrate creativity, where hopes and dreams can come true, where East meets West, South meets North, where true friendship is built and remains strong for many years to come. It’s a place many call a home away from home.

W tym roku podzielono konkurs na dwie sekcje, które będą oceniane przez dwa niezależne jury:

  • Best Piece, np. jednorazowe działania
  • Best Practice, np. kampanie

Wszystkie kategorie konkursu znaleźć można na stronie organizatora http://www.goldendrum.com/en/competition/groups-and-categories/

Sebastianowi Hejnowskiemu gratulujemy udziału w festiwalu w roli jurora, a naszym agencjom życzymy jak najwięcej „złotych bębenków”!

 

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...