Samsung zapewnia wsparcie posiadaczom Note7 podróżującym do USA

Informacja Prasowa - 21.10.2016
113

Samsung pomaga posiadaczom Note7, którzy lecą do Stanów Zjednoczonych

W środę pisaliśmy, że Lotnisko Chopina w Warszawie nawiązało współpracę z firmą Samsung. Dzisiaj natomiast na stronie samsungmedia.pl pojawiła się informacja dla użytkowników Note 7, którzy podróżują do USA:

„Zgodnie z komunikatami największych globalnych linii lotniczych, podróżujący, którzy mają ze sobą urządzenia Note7, nie mogą zabierać ich na pokład samolotów lecących do Stanów Zjednoczonych.

Zapewniamy wsparcie użytkownikom Note7 w możliwie wielu lokalizacjach, w tym na niektórych najczęściej uczęszczanych lotniskach na całym świecie.

Jesteśmy obecni na lotnisku w Warszawie, gdzie oferujemy kilka możliwości pomocy (m.in. transfer danych i telefon zastępczy) na stanowisku odpraw nr 213, Terminal nr 2 (od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8.00 do 20.00).

Zdajemy sobie sprawę, że zakaz zabierania na pokład urządzeń Note7 stanowi niedogodność dla naszych klientów, jednak najważniejszym priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo.

Prosimy pozostałych użytkowników Note7 o wyłączenie urządzeń i niezwłoczne zapoznanie się z informacjami o szczegółach procesu wymiany lub zwrotu pieniędzy na stronie http://www.samsung.com/pl/note7exchange/

W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Samsung pod numerami telefonów 801-672-678 (również w godzinach od 20.00 do 8.00) lub +48 22-607-93-33.”

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...