Ruszyła nowa kampania OPCOM dla marki SKODA

Informacja Prasowa - 01.06.2017
125

Ruszyła nowa kampania OPCOM dla marki SKODA

Hasłem „Nowości ŠKODY w ofercie ŠKODA Kredyt Niskich Rat”, wystartowała nowa kampania marki ŠKODA.

Kampanię przygotowała i wdrożyła wiodąca agencja marki, OPCOM, która nieprzerwanie od 4 lat przygotowuje projekty dla Koncernu.Na potrzeby kampanii stworzona została platforma komunikacji, która obejmuje wszystkie jej kanały. Działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem telewizji, internetu oraz prasy. Zadbano także o display, mailingi oraz promocję outdoorową- citilighty, standy i plakaty. W ramach działań przygotowany został również spot radiowy dla dealerów, spot telewizyjny oraz dedykowana kampanii strona www.

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...