Ruszył ShowMax. Sprawdzamy ramówkę serwisu

Redakcja PR - 16.02.2017
178

15 lutego oficjalnie wystartował serwis ShowMax

15 lutego oficjalnie wystartował serwis ShowMax, należący do byłego właściciela Allegro – Naspersa. Czym przyciągnie widzów? Jak podaje Presserwis, platforma stawia na współpracę ze znanymi twórcami. W serwisie premierę miał film Patryka Vegi „Czerwony Punkt” z Evanem McGregorem. 

Na zlecenie ShowMaxu Patryk Vega ma wyreżyserować dwa seriale; swój krótkometrażowy film „Niebo” dla serwisu nakręci również Wojciech Smarzowski – wynika z informacji Presserwisu.

Jak już informowaliśmy, na platformie ShowMax będzie emitowany także satyryczny serial Roberta Górskiego „Ucho Prezesa”.  

Serwis zachęca użytkowników do wypróbowania oferty, kusząc 14-dniowym darmowym okresem próbnym. ShowMax ma także abonament w niższej, konkurencyjnej cenie – 19,90 zł miesięcznie. Oferuje także jakość HD, możliwość rezygnacji  z korzystania w każdej chwili. Podobnie jak konkurencyjny Netflix, ShowMax oferuje możliwość oglądania w trybie offline.

Oferta ShowMax prezentuje się interesująco. Spośród polskich filmów, na platformie można oglądać: „Bogów„, „pod mocnym Aniołem”, „Służby Specjalne„, „Miasto 44”, „Układ Zamknięty„, „Body/Ciało” czy komedię „Dzień dobry, kocham Cię”.

Serwis daje również dostęp do wielu filmów zagranicznych, w tym produkcji W. Allena: „Blue Jasmin”, „Magia w blasku księżyca”, „O północy w Paryżu”; filmów sensacyjnych i si-fi: „World war Z”, „Dziewczyna z tatuażem” czy „Sin city”.

Oferta filmów zagranicznych obfituje w kultowe obrazy jak „Nine: dziewięć”, „Wróg u bram„, „Forrest Gump” czy „Top Gun„.

Ciekawie prezentuje się również oferta serialowa. „House„, „Dexter„, „Fargo”, „Rodzina Borgiów”, „Califonication” – to tylko niektóre z seriali, do jakich dostęp daje ShowMax.

Na podstawie: Presserwis, ShowMax

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...