Rusza kampania telewizyjna Carex

Informacja Prasowa - 06.02.2017
67

Dzisiaj rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.

Carex to marka będąca liderem rynkowym w segmencie mydeł antybakteryjnych[1], która w swoim portfolio posiada także antybakteryjne żele do rąk, chusteczki odświeżające oraz nowość  – pielęgnujące, antybakteryjne mydła w kostce.

Na potrzeby najnowszej kampanii telewizyjnej marki powstał 20-sekundowy spot reklamowy, który komunikuje hasło marki „Myje, chroni, pielęgnuje. Dla całej rodziny”.

Reklama nawiązuje do codziennych sytuacji, w których potrzebujemy czuć się chronieni, aby móc żyć pełnią życia, na różnych jego etapach.

Carex każdego dnia dba o higienę całej rodziny, oferując przyjazne dla skóry produkty. To  marka familijna, co przede wszystkim staraliśmy się oddać, tworząc najnowszą kampanię  – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex. – Spot promujący antybakteryjne mydła w płynie Carex oraz nowość w portfolio, mydła w kostce, utrzymany jest w konwencji dokumentującej codzienne sytuacje, w których – by móc w pełni czerpać z życia – potrzebujemy dodatkowej pewności, że jesteśmy „w dobrych rękach”. Dzięki produktom marki Carex nie musimy się o to martwić, ponieważ pomagają w bezpieczny i delikatny sposób zadbać o higienę rąk wszystkich członków rodziny.

Spot promuje linię antybakteryjnych mydeł w płynie Carex oraz wspiera komunikację nowości rynkowej – pielęgnujących, antybakteryjnych mydeł w kostce. Nowe produkty stworzone zostały specjalnie z myślą o osobach, które doceniają właściwości pielęgnacyjne i antybakteryjne kosmetyków myjących, ale jednocześnie poszukują mydeł w tradycyjnej, sprawdzonej formie.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadają agencje IRIS oraz Cheil Polska. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD, a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

[1] PZ Cussons Polska S.A. za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Sklepy Kosmetyczne, Spożywcze: duże, średnie, małe, Kioski, Stacje Benzynowe), udziały wartościowe w sprzedaży w okresie skumulowanym styczeń 2016 – grudzień 2016 w kategorii antybakteryjne mydła w płynie (definicja wg PZ Cussons Polska S.A.)

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...