Ruszył 2. sezon Studia Tymbark na YouTube, zasięgiem przewyższa kanały TV

Redakcja PR - 21.06.2017
50

Ruszył drugi sezon Studia Tymbark. Tymbark i TalentMedia kontynuują olbrzymi sukces formatu w odświeżonej formule

Koncept okazał się niezwykłym sukcesem, stąd decyzja o kontynuowaniu Studia Tymbark – tym razem pod nazwą Tymbark Show. Pomysł opiera się na dedykowanym kanale YouTube, w którym regularnie, co tydzień, pojawia się nowy odcinek show (od wiosny 2016 r. powstało ponad 80 filmów).

Przez miniony rok program w specjalnie na te potrzeby zaaranżowanym studiu prowadzili popularni vlogerzy: SKKF, JDabrowsky i Zuzanna Borucka (wcześniej występująca jako Banshee). Każdy odcinek to rozmowy z zaproszonymi gośćmi, relacje z ciekawych wydarzeń czy dyskusje na tematy, którymi żyją internauci (główna grupa docelowa to użytkownicy YouTube’a w wieku 16—25 lat). Do grona prowadzących w drugiej odsłonie dołączyli Cyber Marian i Olsikowa.

„Kanał uzyskał widownię, której pozazdrościć może większość kanałów tematycznych tradycyjnej telewizji. Pod względem dotarcia liczonego tu ilością subskrybentów kanału oraz liczbą wyświetleń, Studio Tymbark przewyższa zasięgiem kanały telewizyjne adresowane do młodych widzów” — mówi Krystian Botko, CEO agencji TalentMedia, która odpowiada zarówno za koncept projektu, jak i jego kompleksową produkcję. TalentMedia to MCN+, specjalizujący się w budowaniu widowni online dla marek.

O wyjątkowości tego projektu świadczy zakres działania (cykliczne odcinki profesjonalnie produkowane, choć utrzymane w luźnej stylistyce typowej dla vlogerów i grupy docelowej), a przede wszystkim zasięg. Pod koniec pierwszego sezonu, w marcu tego roku, liczba wyświetleń sięgnęła ponad 10 milionów, a liczba subskrybentów kanału to ponad 200 tysięcy internautów. Interakcje ze strony odbiorców sięgały w skali miesiąca kilkuset tysięcy (w marcu br. odnotowano ponad 530 tys. pozytywnych reakcji). To jedne z najlepszych wyników na świecie wśród kanałów marek na YouTube. Bez wątpienia sukces ten nie zostałby osiągnięty bez samej marki – Tymbark to jeden z nielicznych polskich lovebrands, marka nastawiona na innowacyjne podejście do komunikacji i zaangażowanie grupy docelowej. Brand jest kołem napędowym konceptu, przyciągając subskrybentów pod parasol wspólnych wartości, które są dla tej grupy ważne.

– Tymbark dzięki obecności w social mediach – w tym również na YouTube, na którym najczęściej przebywają młodzi ludzie – buduje i ciągle umacnia więź z konsumentami. To właśnie ludzie napędzają nasze działania, dlatego na pozytywnych relacjach między nimi chcemy się skupiać. Po niebywałym sukcesie pierwszej odsłony naszego Studia, Tymbark pokazuje się widzom w nowej osłonie show i tym samym zamierza pobić kolejne rekordy popularności i oglądalności! – podkreśla Jacek Bielarz, Category Manager marki Tymbark.

Druga odsłona cyklu — tym razem pod nazwą Tymbark Show — ruszyła w sobotę, 3 czerwca.

Kanał YT: https://www.youtube.com/studiotymbark

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...